שיווק ופרסום

הדוגמניות הישראליות כבשו את איטליה: מי כיכבו בשבוע האופנה האיטלקי?

דיאן שוורץ, טיטי איינאו וירדן הראל הוזמנו לשבוע האופנה במילאנו המתקיים בימים אלה וישתתפו במסיבה הרשמית והאקסקלוסיבית של מגזין האופנה ווג. הם יהיו הנציגות הישראליות היחידות שיקחו השנה חלק באחד מאירועי האופנה החשובים בעולם
מערכת ice | 
דיאן שוורץ, טיטי וירדן הראל (צילום רון סייג)

דיאן שוורץ, טיטי איינאו וירדן הראל הוזמנו לשבוע האופנה במילאנו שמתקיים השבוע האופנה. הדוגמניות הוזמנו כאורחות כבוד מטעם מותג איפור בינלאומי.
בהמשך הלו״ז - ישתתפו במסיבה הרשמית והאקסקלוסיבית של מגזין Vogue ויהיו הנציגות הישראליות היחידות.

דיאן שוורץ, צילום: רון סייג

טיטי איינאו, צילום: רון סייג

מדובר בסדרת אירועים המתקיימת בבירת האופנה של איטליה בין ה-19.9 עד ה-25.9 ומוזמנים אליו מיטב הדוגמנים והדוגמניות מהעולם. בין המארגנים של האירועים נמצאת "הלשכה הלאומית לאופנה איטלקית" שהיא ארגון ללא מטרות רווח ובא לקדם את האופנה באיטליה. מלבד שבוע האופנה לאיטליה שנחשב לאחד האירועים החשובים, נמצאים גם שבוע האופנה בניו יורק, שבוע האופנה בפריז ושבוע האופנה בלונדון.

במסגרת שבוע האופנה נערכים יותר מ-40 תצוגות אופנה ואירועים המביאים אל העיר תיירים רבים מרחבי העולם. במסגרת האירועים המתקיימים בשבוע זה מציגים מעצבי האופנה המובילים בעולם את את יצירותיהם, לאור החשיבות התפקיד המרכזי שמשחק שבוע זה בכלכלה האיטלקית. אירועים אלה סחבו בעבר אל איטליה רבים מתעשיית האופנה הישראלית שאף הציגו את עבודותיהם בשבוע חשוב זה. כיום כאמור הגיע תורן של טיטי איינאו, ירדן הראל ודיאן שוורץ לככב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה