שיווק ופרסום

אסף גרניט מצטרף למוזיקאי האהוב: הפרויקט המפתיע נחשף

מחלבות גד צפויות להעניק חוויה קולינרית ייחודית לכוחות הביטחון. מי שמופקדים על הארוחות הם השפים הגדולים, ביניהם שופט "משחקי השף", שיכינו ארוחה חלבית כשרה. לכל סעודה מגיע זמר אורח, ביניהם סולן להקת "מרסדס בנד", המוזיקאי המצליח גל תורן
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום תמי בר שי)
מחלבות גד מחזירים את פרוייקט סיקרט דינר הנחשק במהדורת חרבות ברזל על מנת להודות לכוחות הביטחון והבריאות. במסגרת הארוחות, תעניק מחלבות גד חוויה קולינרית ייחודית לכוחות הביטחון והרפואה בערב בלתי נשכח עם השפים והאמנים המובילים בישראל.
נרתמו למהלך השפים המובלים בישראל ארז קומרבסקי, אסף גרניט, תומר טל ועוד והם ינצחו על ארוחות יוצאות דופן לכוחות הבטחון והרפואה. בימים קשים אלו שכל המדינה, אזרחים, כוחות חירום וכוחות הביטחון פועלים כתף אל כתף גם בעורף וגם בקו הלחימה, מחלבות גד, החליטו להחזיר את הפרויקט הנחשק והאהוב "סיקרט דינר" והפעם בגרסת חרבות ברזל. 
 
בגרסת המלחמה תערוך המחלבה ארוחות תרומה לכוחות הביטחון ורפואה ברחבי הארץ. מחלבות גד גייסו את השפים הגדולים שילוו את הפרויקט ויכינו ארוחה חלבית כשרה סביב שולחן אחד, לכל ארוחה יגיע זמר להופעה. בנוסף, מרבית חומרי הגלם שילוו את הארוחה, מעבר לגבינות, הם תוצרת העוטף, וזאת כדי להשלים את מעגל התרומה הכה חשוב בימים אלו.

(צילום: מחלבות גד)

(צילום: מחלבות גד)
כיום מחלבת “גד” היא המחלבה הרביעית בגודלה בארץ, עם מבחר מוצרים איכותיים וטעימים. אנשי המחלבה תרים בעולם אחר השראה וטעמים חדשים, ומתאימים אותם לחך הישראלי תוך קידום הקולינריה הישראלית. במחלבות “גד”, משתמשים בקדמת הטכנולוגיה המודרנית ובידע הנרכש מסביב לעולם, אך בד בבד ממשיכים להישען על סודות משפחתיים, שעוברים מאב לבן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה