שיווק ופרסום

כוכבת "מאסטר שף" ג'קי אזולאי מגיעה לבשל לכם במתחם meex שרונים

כוכבת תוכנית הבישול "מאסטר שף" ג'קי אזולאי, מגיעה ביום שישי הקרוב לשוק האוכל שנפתח במתחם meex שרונים. ג'קי אזולאי: "אני מציעה לסועדים שלי את המתכונים שפיתחתי בבית, מטבח מרוקאי מסורתי עם טוויסט"
 
מערכת ice |  2
גקי אזולאי בשוק האוכל (צילום נדב כהן יהונתן)
במסגרת שוק האוכל שנערך בימי שישי, מתחם האוכל "meex" שרונים מארח את זוכת תוכנית הבישול "מאסטר שף" ג'קי אזולאי. בפופ-אפ החדש,  ג'קי מציעה לקהל הרחב מגוון סוגי מאכלים מעשה ידיה בשוק אוכל חגיגי במחירים אטרקטיביים.
ג'קי אזולאי סיפרה על שוק האוכל המיוחד: "אני מציעה לסועדים שלי את המתכונים שפיתחתי בבית, מטבח מרוקאי מסורתי עם טוויסט. אני משלבת רכיבים בריאים, שמה דגש על סלטים עשירים ומנות צמחוניות".
כאמור, שוק האוכל ייפתח ביום שישי הקרוב, במתחם "MEEX" שרונים. מטעם צוות מתחם MEEX שרונים נמסר: "בתקופה המורכבת הזו שאנו עוברים, בין חוסר הוודאות והדאגה המתמדת שאנו מצויים בה, דווקא אוכל חם, טעים ומנחם עשוי להיסב מעט שקט ונחמה ולהעלות חיוך על הפנים".
כידוע, ג'קי אזולאי הינה אחת מהמשתתפות הבולטות בעונה השלישית של תוכנית הבישול "מאסטר שף" ששודרה בשנת 2012. מלבד זאת, השתתפה אזולאי בתוכניות טלוויזיה נוספות כמו "הישרדות" ו"אחותי ג'קי" אשר בה נחשפה משפחתה לציבור הרחב. בימים אלו, פועלת ג'קי אזולאי כאושיית רשת ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    די מיגקי
    טוטו 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחררו אותנו מג׳קי היא כבר לא רלוונטית
    סגור
  • 1.
    ג'קי אזולאי
    DL 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי די עם ג'קי הערסית הברברית? למה מגיע לה להיות משפיעת דעת קהל? בשלנית בייתית טובה ככל שתהיה עדיין בייתית. ומלבד לבישול אין לה הרבה במה להעשיר או לתרום משהו לעולם
    סגור