רכב

רכבת ישראל בבשורה אדירה: התחנה הזו תפתח לראשונה מאז 2023

לראשונה מאז תחילת המלחמה – תחנת שדרות תיפתח לנוסעים ביום שני הקרוב; בשלב זה תופעלנה רכבות לכיוון דרום (נתיבות, אופקים ובאר שבע), ברכבת פועלים אל מול משרד התחבורה וגורמי הצבא על מנת לאפשר נסיעה ברכבת גם לכיוון צפון
מערכת ice |  5
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בהנחיית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, משרד התחבורה וברכבת ישראל פועלים במרץ להמשך החזרה הדרגתית של השירות בקו הנגב המערבי ובוחנים כל העת אל מול הגורמים המוסמכים את האפשרויות הקיימות ביחס לאילוצי גורמי הבטחון ואילוצי התפעול הנגזרים מהנחיות אלה. 
במסגרת זו, פעלה הרכבת בשבועות האחרונים וביצעה התאמות תפעוליות בתשתית המסילתית בתחנת שדרות, ובכלל זה שינויים במתקני האיתות, אשר איפשרו הפיכתה לתחנת קצה (בה יהיה ניתן לסיים ולהתחיל את מסלול נסיעת הרכבות). 
 
בהתאם לכך, תחנת הרכבת בשדרות תיפתח לשירות ביום שני 18.3.24, לראשונה מאז ה-7.10.23 והנסיעה ממנה תתאפשר בשלב זה לכיוון דרום בלבד (נתיבות, אופקים ובאר שבע). השירות הרכבתי בתחנה יופעל בין השעות 6:00 בבוקר ל-22:00 בלילה (בקירוב), בתדירות רכבת אחת מידי שעה (לכל כיוון). נוסעים שיעדם או מוצאם תחנות אחרות וצפוניות יותר, יבצעו החלפת רכבות בתחנות באר שבע וימשיכו ליעדם. 
ברכבת פועלים לשפר את זמני ההחלפה בבאר שבע, לטובת שיפור השירות לנוסעים מקו הנגב המערבי.  עוד פועלים ברכבת אל מול משרד התחבורה וגורמי הבטחון על מנת לאפשר נסיעה ברכבת גם לכיוון צפון.  לנוסעים מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, הישומון, או מוקד השירות הטלפוני (*5770).
עו"ד משה שמעוני, יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל: "פתיחתה מחדש של תחנת שדרות הינה נדבך נוסף וחשוב במלאכת שיקום איזור הדרום ועוטף עזה ואנו כרכבת ישראל נמשיך ונפעל במחויבות לקידום מלאכה זו ושיפור השירות בכל רחבי הארץ."
מנכ"ל רכבת ישראל, שיקו זנה: "אני שמח שהצלחנו במאמצים רבים לאפשר את חזרתו ההדרגתי של שירות הרכבות לתחנת שדרות, ובכך לחזק את איזור הנגב המערבי ולשפר את חוסנה הלאומי של המדינה. אני מודה לשותפינו במשרד התחבורה והצבא על שיתוף הפעולה, ומביע הערכה לעובדי הרכבת על עבודתם ותרומתם לקידום חזרתה של הרכבת באיזור."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    המסילה המזרחית תעשה את זה (ל"ת)
    חדרה מזרח 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מרים רגב
    אני 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מצי ים תת אלוף מרים רגב אנחנו באזרחות ולא כותבים איך הגיע לדרגה!!!
    סגור
  • 3.
    מתי תיפתח תחנת הרכבת בזכרון יעקב? (ל"ת)
    אורח 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ציון דרגה צבאית
    דוד כהן 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה טעם מצאת בציון דרגתה ? טוב שלא ציינת הקף מותניים או מה עשתה בנסיעה המשותפת עם הבת שלה או באיזו משחת שיניים ואולי גם משחה נגד נגעי עוראם יש לה או חררה
    סגור
  • 1.
    בשורה אדירה
    דודו 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פחחחח....... אפשר לחשוב, אדירה
    סגור