רכב

זוכת האח הגדול עברה תאונת דרכים: "טראומה חדשה"

זוכת האח הגדול המוכרת תקוה גדעון עברה תאונת דרכים בתל אביב, הכוכבת עדכנה את המעריצים שלמרות שנבהלה, היא בסדר גמור: "קצת פיפי לא הרג אף אחד"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
זוכת האח הגדול האהובה תקוה גדעון, עברה אמש (ראשון), תאונת דרכים בתל אביב. הזוכה פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה על החוויה הקשה ל-179 אלף עוקביה: "אני אתחיל מהסוף, עשיתי תאונה ואני בסדר. היום בצהריים נסעתי בצומת של קויפמן ירקון בתל אביב, הכביש היה רטוב ממים ושמן בגלל עבודות בכביש ומסביב והרכב שלי פשוט החליק במהירות בלי יכולת שליטה". 
עוד המשיכה גדעון: "לחצתי על הבלמים, הכי חזק שאפשר בזמן שאני רואה שאני נכנסת במהירות ברכב שלפני. הרגשתי חסרת אונים, זה היה מלחיץ ומשתק. תודה להשם למזלי אני והאדם שהיה ברכב הנפגע בסדר. רק כמה מכות ברכב וטראומה חדשה". "כמובן שדיווחתי לעירייה שיטפלו בנושא, אבל תהיו ערניים", הוסיפה גדעון.
 
"תודה לבחורה המקסימה שניגשה להביא לי עזרה ומים. מהלחץ לא הספקתי להודות לך, אם את פה, אז תודה, עזרת לי מאוד. רק בריאות", סיימה כוכבת האח הגדול את הסטורי המדאיג. עוד פרסמה גדעון את תמונת הכביש וכתבה: "שלחו לי עכשיו שזה טופל. שוב, אני בסדר גמור. קצת פיפי לא הרג אף אחד". 
כאמור, גדעון מצאה את הבחורה המקסימה שעזרה לה אחרי התאונה ופרגנה לה בסטורי: "מצאתי אותה. את מלאכית, תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה