ויראלי

תקוה גדעון מתפוצצת: "זה לירוק לכל הנשים בפרצוף"

נפילת הצעת החוק לאיזוק אלקטרוני של גברים אלימים מעוררת סערה ציבורית ואל רבבות האזרחים הזועמים הצטרפו גם ידוענים רבים שביקשו למחות: "אנשים קהי לב. בושה"
מערכת ice | 
תקווה גדעון (צילום מסך מתוך גיא פינס)
בצל מהומת העולם הצפויה שהתעוררה עם נפילת הצעת החוק לאיזוק אלקטרוני של גברים אלימים בהצבעה שהתקיימה היום (רביעי) בכנסת, אל רבבות האזרחים הזועמים שהציפו את הרשתות בזעקות שבר ודאגה, הצטרפו גם לא מעט ידוענים.
"אהלן קואליציה. אתם תרשמו בדפי ההיסטוריה כאנשים קהי לב ונטולי מצפון, שונאי נשים וילדים וחסרי עמוד שידרה", כתב בזעם גורי אלפי בסטורי שהעלה באינסטגרם והוסיף: "אני מבטיח להזכיר לכל אחת ואחד מכם את ההצבעה הזאת שלכם בכל הזדמנות. בשמי ובשם הילדות שלי. תתביישו", כתב.

"מי שהצביע נגד אפס מאופס הכל נרשם!" זעמה גם אניה בוקשטיין בסטורי שהעלתה על רקע צילום מסך של אייטם שעלה בנושא. "אתם בושה גדולה. נשים תזכרו טוב טוב את היום הזה", הפצירה בעוקביה.
"נפל חוק האיזוק האלקטרוני ואני שואלת את עצמי מי מהמצביעים ישן טוב היום בלילה", זעקה גם שירי מימון בסטורי ששיתפה עם מאות אלפי עוקביה. "זה לא יאמן לא יאמן פשוט לא"
"להפיל חוק כזה בזמן שמעבירים חוקים שבתכל'ס הם לא חוקיים זה לירוק לכל הנשים בפרצוף", כתבה בכעס תקוה גדעון בסטורי ששיתפה. "לכל הקורבנות, למשפחותיהם וילדיהם. זה פשוט זילזול בחיי אדם. כל מי שהצביע נגד צריך להתבייש".
"איתמר בן גביר, מה נסגר איתך?" זעקה גם אופירה אסייג בסטורי שלה על רקע צילום מסך מתוך הישיבה הסוערת. "בושה! נשים נרצחות, נשים חיות תחת פחד, נשים רועדות מהבעל האלים, נשים לא ישנות בלילות, נשים בורחות למקלטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה