רכב

אילון מאסק חוגג: טסלה תתחיל לייצר בגרמניה?

מאסק חגג בנובמבר האחרון את פתיחת המפעל בגרמניה לצד הטריליון הראשון של טסלה שמאז כבר אבד אחרי מכירת המניות. עכשיו מאסק מציין התקדמות נוספת לעבר חצי מיליון טסלות גרמניות בשנה
מערכת ice | 
מניות טסלה (צילום unsplash, אינסטגרם/ אילון מאסק)
אחרי הפתיחה החגיגית בנובמבר, והריקוד המפורסם של אילון מאסק, טסלה קיבלה אישור להתחיל בייצור מסחרי במפעל החדש שלה ליד ברלין.
הרישיון המותנה למפעלי הרכב והסוללות בברנדנבורג היה צפוי לאחר חודשים של עיכובים. טסלה התכוונה להתחיל בייצור כלי רכב עד תחילת קיץ 2021, אך מגיפת הקורונה, סיבוכים בשרשרת האספקה ​​וההתנגשויות עם שומרי איכות הסביבה כולם האטו את המהלך, כך לפי דיווח של ה-CNBC.
הפרויקט, שאושר בהחלטה בת 536 עמודים, מאשר למפעל ייצור של עד 500,000 כלי רכב בשנה. האישור שניתן, עדיין לא אומר שטסלה יכולה להתחיל בייצור מידי אך מהווה נדבך משמעותי בדרך ליצור. הרישיון המלא כפוף לתנאי בדיקה סופית נוספים הכוללים בקרת זיהום אוויר ושימוש במים.
 
מי שחתום על האישור הזה הוא משרד הסביבה של מדינת ברנדנבורג. פרסום מתורגם נוסף בנוגע לאישור כינה את המפעל "הצלחה גדולה עבור ברנדנבורג". המפעל הגרמני חשוב ביותר לתוכניות של טסלה להתרחב בעולם בעקבות פתיחת מפעל Gigafactory 3 שלה בשנחאי בסוף 2019. לצד אלו, טסלה צפויה לפתוח רשמית מפעל בטקסס בהמשך.

בנובמבר 2019, כאשר מנכ"ל טסלה אילון מאסק הכריז על תוכניות לבנות מפעל מכוניות בגרמניה, הוא שיבח את ההנדסה הגרמנית. ואמר: "כולם יודעים שההנדסה הגרמנית יוצאת מן הכלל, ללא ספק. זו חלק מהסיבה שבגללה אנחנו מאתרים את Gigafactory Europe שלנו בגרמניה. אנחנו גם הולכים להקים מרכז הנדסה ועיצוב בברלין, כי בברלין יש כמה מהאמנות הטובות בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה