רכב

טסלה בזינוק מטורף במכירות, זו הסיבה המרכזית לכך

בעוד מחירי הנפט בעולם מזנקים, בעיקר בשל המלחמה המתחוללת בין רוסיה לאוקראינה, מחירי הדלק ממשיכים לטפס וענקית הרכב של אילון מאסק זוכה לפופולאריות רבה ועלייה של עד 100% באזורים נרחבים בארצות הברית
מערכת ice |  1
טעות בחיובים בחברת טסלה (צילום pexels, freepik)
מחירי הדלק עולים מהר מאוד והם גבוהים מאי פעם, כך שאין זה מפתיע שאנשים מחפשים במהירות לקנות מכונית חסכונית יותר בדלק. אם ההיסטוריה תחזור על עצמה, מכירות מכוניות היברידיות וחשמליות יזנקו כמעט בוודאות בחודשים הקרובים.
עם זאת, נראה שזה כבר קורה. לפי מקורות ב-Electrek, יצרנית הרכב החשמלית האמריקאית טסלה כבר חווה זינוק מכירות מסיבי, שחורג הרבה מעבר לצמיחה המגוחכת ממילא שלה. לפני הפלישה הרוסית לאוקראינה, ולפני הדיווחים האחרונים על תנופת מכירות של טסלה, יצרנית הרכב עלתה על כל שאר מותגי היוקרה ברישום בארה"ב לחודש ינואר 2022. למעשה, המותג הציג 49 אחוזים עצומים בשנה- גידול במכירות במהלך השנה בארה"ב לחודש.
שלושה דגמי טסלה עמדו בראש רשימת מכירות ה-BEV בארה"ב בינואר, עם רישומי דגם Y ב-18,549 (36.8% מכלל ה-BEV) ודגם 3 ב-13,604 (27% מכלל ה-BEV). לשם השוואה, מכירות פורד מוסטנג מאך-E משתלבות במשבצת הרביעית עם 2,781 רישומים, מאחורי ה-3,903 של Tesla Model S.
 
טסלה כבר לא יכלה לעמוד בקצב הביקוש לרכבים שלה, והיא העלתה מחירים ודחקה את זמני האספקה ​​המשוערים על בסיס קבוע במהלך השנה האחרונה או יותר. רק השבוע, יצרנית הרכב העלתה מחירים ודחקה שוב את זמני ההמתנה. חשוב לציין שטסלה עדיין פועלת מתוך אותם שני מפעלים שעליהם היא מסתמכת כבר שנים. 
בכל מקרה, על פי אלקטרק, הזינוק המהיר והגובר במחירי הגז כבר הביא לעלייה ניכרת בהזמנות של טסלה באזורים רבים ברחבי הארץ. המקורות ששוחחו עם אלקטרק טוענים כי יצרנית הרכב רואה עלייה של 100 אחוז בהזמנות חדשות באזורים בארה"ב המושפעים ביותר מהעלייה במחירי הדלק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "צמיחה מגוחכת" זו אמירה עיתונאית? (ל"ת)
    סתם אחד 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור