רכב

הישג ענק לחידוש הירוק של אאודי, וגם: הקשר הישראלי

חברה אפולו פאוור מיקנעם זכתה בפרס לחדשנות טכנולוגית בתעשיית החומרים המורכבים, על גג סולארי מיוחד שפיתחה בשיתוף עם חברת הרכב הגרמנית Audi 
מערכת ice | 
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור (צילום רמי זרנגר)
חברת אפולו פאוור מיקנעם הודיעה כי קיבלה היום (שלישי) בשורה משמחת מעבר לים, לפיה פרויקט הגג הסולארי שבוצע בשיתוף  עם חברת הרכב הגרמנית Audi AG והספקית האוסטרית לשוק הרכב Mubea Carbo Tech GmbH, נבחר על ידי חבר שופטים בינלאומי כזוכה בפרס החדשנות היוקרתי בתעשיית החומרים המרוכבים, בקטגורית "משטחים בתחום הרכב" לשנת 2022.
התחרות נערכה על ידי קבוצת ה-JEC ולקחו בה חלק מעל 200 חברות מרחבי העולם בכלל הקטגוריות. הפרויקט כלל שילוב היריעות הסולאריות הגמישות וקלות המשקל של אפולו בתוך חומרים המרכיבים את הגג של רכב Audi, ובחברה ציינו כי כי בחודש מרץ האחרון התקבל אישורה של Audi AG לתכולת העבודה לשנת 2022 אשר כוללת, בין היתר, טיוב ושיפור איכות הגג הסולארי. טיוב תהליכי ייצור קיימים ופיתוח תהליכי ייצור חדשים; ובדיקות מעבדה ודוחות, תמורת סכום של 190 אלף אירו. במקביל, החברות מנהלות מו"מ להתקשרות בהסכם מסגרת.  
 
מנכ"ל אפולו פאוור, עודד רוזנברג, התייחס לזכייה: "אנו גאים לקבל הכרה בינלאומית חשובה לפרויקט הגג הסולארי לרכב. אנו רואים בכך הוכחה נוספת כי אנו ממשיכים את המהפכה לשילוב סולאר וייצור חשמל מכל משטח החשוף לאור השמש".  גם ד"ר יום טוב סמיה, יו"ר דירקטוריון אפולו פאוור, התייחס לזכייה ואמר כי: "מדובר בצעד חשוב ויוקרתי להכרה עולמית בטכנולוגיה של אפולו פאוור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה