רכב

אלה שתי החברות שיתמזגו וייסחרו מעתה בבורסת תל אביב

חברת נרהטק מדיה הודיעה על השלמת עסקת המיזוג עם חברת התחבורה השיתופית GoTo Global, שתהפוך לחברה ציבורית ותכנס למסחר בבורסה. מנכ"ל GoTo Global,  גיל לייזר: "שיאו של תהליך משמעותי" 
מערכת ice | 
גיל לייזר (צילום גלעד בר שליו)
חברת נרהטק מדיה דיווחה היום (שני) באתר הבורסה לניירות ערך בתל אביב על השלמת עסקת המיזוג עם חברת התחבורה השיתופית GoTo Global. השלמת עסקת המיזוג היא בהמשך לאישור האספה הכללית של נרהטק מדיה למיזוג לאחר עמידתה של GoTo Global בתנאים המתלים לחתימה. עם השלמת המיזוג, תהפוך GoTo Global לחברה ציבורית ותכנס למסחר בבורסה ממחר (שלישי), תחת הסימול (NRTK.TA) ובימים הקרובים תשנה את שמה ותעבור לסימול (GoTo.TA).
עם אישור עסקת המיזוג, אושר מינויו של גיל לייזר למנכ"ל החברה הממוזגת. בנוסף אושרו חברי הדירקטוריון החדשים: בעלי DBSI מר יוסי בן שלום ישמש כיו"ר הדירקטוריון והחברים החדשים בו יכללו את מנכ"ל שגריר מר דוד מיכאל, יו"ר ומנכ"ל Solutum Technologies מר ירון שיינמן, סמנכ"לית הממשל התאגידי בויז.אר.טי טכנולוגיות הגברת עופרה שיינמן ומנכ"ל נרהטק מדיה לשעבר, מר אסי יצחיאק.
 
במהלך סבב הגיוס המקדים להפיכתה של גוטו גלובל לחברה ציבורית, גייסה GoTo Global סכום של כ-22 מיליון דולר שבמסגרתו השקיעו קבוצת ASTARA - שחקן אוטומוטיב גלובלי ענק, ION ION - מהחברות הגדולות בעולם המספקות חומרים וטכנולוגיות לתעשיית הרכב, ובתי ההשקעות הישראלים מור בית השקעות, הפניקס ומיטב דש. גם קשת, בעלי ערוץ 12, השקיעו בחברה כנגד מתן שירותים. כמו כן, כלל בעלי המניות הקיימים של החברה: קבוצת שגריר, מר אדם נוימן, משפחת אונגר ועוד קרנות הון סיכון גרמניות השקיעו במסגרת סבב זה. שווי החברות במיזוג עומד על כ-160 מיליון דולר.
יחד עם המזומן של חברת נרהטק, בחברה המאוחדת יש למעלה מ-24 מיליון דולר. העסקה מתבצעת על ידי מיזוג לתוך החברה הציבורית נרהטק מדיה (NRTK.TA) כנגד הקצאת מניות ובהתאם לתנאים עליהם דיווחה החברה לאחרונה לפי יחס של כ-73.3% לבעלי המניות ב-Goto Global וכ-26.7% לבעלי המניות של נרהטק.
מנכ"ל GoTo Global,  גיל לייזר: "כניסתה של GoTo Global למסחר בבורסה בתל אביב היא שיאו של תהליך משמעותי אותו עברנו בשנים האחרונות וביתר שאת בחודשים האחרונים מאז חתימת מזכר ההבנות. מהפכת התחבורה השיתופית אותה אנחנו מובילים כאן, וכעת הציבור הוא חלק ממנה. אנו נמשיך לפתח ולהרחיב משמעותית את ההשקעה בפעילות הקיימת שלנו במטרה להפוך את כלל השווקים שלנו לרווחיים. אנו צופים כי נמשיך לראות גידול במספר המנויים לשירות שלנו ונראה עוד ועוד אנשים, מכל העולם, שהופכים את התחבורה השיתופית המולטי-מודלית שאנחנו מציעים לפתרון הזמין והשימושי ביותר להתניידותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה