רכב

משה חוגג נשאר עם רב-קו? זה הרכב שהמשטרה חילטה

במכרז החילוט של משטרת ישראל נמצאת פרארי GTS מודל 1977, שנחשב לרכב אספנות נדיר במיוחד בנוף הישראלי. מסתבר שהיא שייכת למשה חוגג, שרכש אותה במכירה פומבית מרני רהב תמורת 206,500 דולר, והיא נמצאת כעת במצב רע מאוד ועשויה להימכר בסכום נמוך בהרבה
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום פלאש 90)
מכרז החילוט של המדינה כולל גם פרארי GTS מודל 1977, שנחשב לרכב אספנות נדיר במיוחד. היום (שלישי) נחשף "בכלכליסט" כי אותו רכב שייך לאיש העסקים, משה חוגג, שנחקר במהלך החודשים האחרונים על ידי המשטרה על עבירות מרמה במטבעות קריפטו וכן בעבירות מין חמורות.
חוגג, שמנסה להשלים את עסקת העברת הבעלות מבית"ר ירושלים לידיו של ברק אברמוב, רכש את אותה פרארי במכירה פומבית בינואר 2018 במחיר של 206,500 דולר. הבעלים הקודם של הרכב הוא איש יחסי הציבור רני רהב, שמכר את המכונית כחלק ממכירת רכבים נוספים מהאוסף הפרטי שלו.
 
בדרך כלל, מכרזי המכירה של מדינת ישראל כוללים מכוניות מדגמים פופולריים ששירתו בין היתר בשורות משטרת ישראל וכוחות הביטחון, או שחולטו מידיהם של עבריינים. אבל רכב אספנות זה מצטרך שנדיר מאוד למצוא שם.
 
על פי רישומי מדינת ישראל, הפרארי יד שלישית, ללא טסט בתוקף והיא רכב אספנות. ה-308 נחשבת ל"סדרת הכניסה" של פרארי מאותן שנים, כלומר מכונית שנועדה להנגיש את הרכב ליותר צרכנים, בעיקר בארה"ב, כאשר ה-GTS מצוידת בגג פתוח. המדינה לא מפרסמת מחיר משוער לפרארי הקלאסית, אך בארה"ב עשוי מחירה להגיע ליותר מ-50 אלף דולר. הרכב לא תוחזק בחודשים האחרונים, כך שמחיר המכירה שלו צפוי להיות נמוך משמעותית מזה שרכש חוגג.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה