רכב

רכב מעופף חדש ערך טיסת מבחן בהצלחה בדובאי

טיסת המבחן הבלתי מאוישת שהתקיימה ביום שני בדובאי, ערכה 90 דקות ותוארה על ידי היצרן כ"בסיס חשוב לדור הבא של מכוניות מעופפות"
מערכת ice |  1
צילום Amr Alfiky
"מכונית מעופפת" שנבנתה על ידי יצרנית הרכב האלקטרוני הסינית, Xpeng, ביצעה את הטיסה הפומבית הראשונה שלה, אשר התקיימה באיחוד האמירויות, כשהחברה פועלת להשקת המטוס החשמלי בשווקים בינלאומיים. ה-X2 הוא מטוס המראה ונחיתה חשמלי דו-מושבי (eVTOL) המורם על ידי שמונה מדחפים - שניים בכל פינה של הרכב.
טיסת המבחן הבלתי מאוישת שהתקיימה ביום שני בדובאי, ערכה 90 דקות ותוארה על ידי היצרן כ"בסיס חשוב לדור הבא של מכוניות מעופפות". "אנחנו עושים צעד אחר צעד לשוק הבינלאומי", אמר מינגוואן קיו, המנכ"ל  של Xpeng Aeroht. "תחילה בחרנו בעיר דובאי כי דובאי היא העיר החדשנית ביותר בעולם", הוא הוסיף.
 
תחום המכוניות המעופפות הוא קשוח במיוחד. רק לפני מספר שבועות, חברת Kittyhawk, שנוסדה על ידי לארי פייג' לפני יותר מעשור במטרה להקים שירות מוניות חשמליות שטסות באוויר, הודיעה על סגירה, בטענה שהיא לא הצליחה להצדיק את המודל הכלכלי של הפרויקט השאפתני. כ-70 עובדים פוטרו והחברה אמרה שהיא מתמקדת בפיתוח אחר, ככל הנראה של מטוסי מטען.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ובני האדם חושבים שזו טכנולוגיה מתקדמת
    LOL 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח
    סגור