רכב

חברת פינטק הניידות Moove גייסה מימון בגובה 15 מיליון ליש"ט

מתקן המימון מסופק על ידי Emso Asset Management, והוא נועד להגדלת הפעילות של החברה בבריטניה
מערכת ice | 
Moove (צילום Moove)
Moove, פינטק הניידות הראשון בעולם ושותפת אספקת הרכב הגדולה ביותר של Uber ב-EMEA, מודיעה כי גייסה מימון בהיקף של 15 מיליון פאונד מ-Emso Asset Management, כדי להגדיל את פעילותה בבריטניה לאחר ההשקה המוצלחת באוגוסט. Moove הושקה בלונדון באוגוסט במודל השכרה לרכישה המבוסס על 100% רכבים חשמליים, המספק ליזמי ניידות גישה לכלי רכב חדשים לגמרי, עם אפס פליטה, תמורת תשלום שבועי קבוע.
מתקן המימון החדש יאפשר ל-Moove לגדול עד 10,000 כלי רכב עד סוף 2025 ולהפוך לשותפת הרכבים החשמליים הגדולה ביותר בפלטפורמה של Uber בלונדון.Moove , שהוקמה על ידי היזמים הניגרים ילידי בריטניה, לאדי דילנו וג'ידה אודונסי, הושקה בניגריה ב-2020 כדי להנהיג דמוקרטיזציה בגישה לבעלות על כלי רכב. לאחר שהתפשטה אל תשעה שווקים ברחבי אפריקה שמדרום לסהרה ולהודו, Moove מובילה את התנועה ב-"מגזר פינטק הניידות הגלובלי", תחום חדש שיצרה שפותר את האתגר של גישה מוגבלת למימון כלי רכב עבור מיליוני עובדים עצמאיים בתחומי ההסעות, לוגיסטיקה ובאספקה ​​מידית.
 
טכנולוגיית ניקוד האשראי החלופית של Moove מספקת גישה למימון כלי רכב ללקוחות עצמאיים שאולי בעבר לא זכו לשירותים פיננסיים. במהלך השנתיים האחרונות, Moove אפשרה יצירת מקומות עבודה ברי-קיימא ודרך לבעלות על נכסים, כאשר לקוחותיה השלימו למעלה מ-9 מיליון נסיעות ברכבים במימון Moove. כדי לאפשר את המעבר לרכבים חשמליים בלונדון, Moove השיקה גם את Moove Charge, חוויית הטעינה הראשונה מקצה לקצה ואפליקציית רשת לטעינת רכבים מלאה שנועדה במיוחד עבור נהגים בתחום ההסעות, המאפשרת ללקוחות לאתר, לשלוט ולשלם עבור טעינה באחד מרשתות הנדידה הגדולות ביותר בלונדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה