רכב

יש רק BMW ג'ף קונס אחת כזו בישראל - וזה המחיר שלה

ג'ף קונס בישראל: יצירת האומנות, מכונית BMW בעיצובו של אחד מהאומנים החשובים בעת הזו, בשווי 2.5 מיליון ש"ח נחתה בארץ ותוצע למכירה בלא פחות מ-2.5 מיליון שקל
מערכת ice |  1
BMW של גף קונס (צילום גדי סיירה)
דלק מוטורס, יבואנית BMW, הביאה לארץ יחידה בודדת מתוך מהדורה מוגבלת של רכב ה- BMW M850i גראן קופה מסדרה 8 של ב.מ.וו, המגיעה עד 530 כ”ס. מדובר באחת מתוך 99 יחידות בלבד בעולם אותן עיצוב האמן החי היקר בהיסטוריה, ג’ף קונס.
ה-‎8 X JEFF KOONS היא ה-BMW המעוצבת ביותר לאורך ההיסטוריה של המותג וחלק מאוסף ה ART CAR של ב.מ.וו - מכוניות ב.מ.וו שעוצבו ע"י האומנים הנחשבים ביותר בעולם כמו אנדי וואהל, רוי ליכטנשטיין ועוד.
 
מחיר הBMW בעיצובו של קונס עומד על 2.5 מיליון ש״ח והיא מיועדת לנהיגה ויכולה לעלות על הכביש. בתוך המכונית מתנוססת לה גם חתימתו של האמן הידוע.
לדברי האמן ג׳ף קונס, "הגרסה שלי לסדרה 8 היא מכונית החלומות שלי. היא מאוד מיוחדת עבורי וכבר הרבה זמן רציתי ליצור מהדורה מיוחדת של BMW".
יצירותיו האחרונות של האמן ג׳ף קונס נמכרו עפ"י אתר בית המכירות העולמי ״סות׳ביס״ בטווחי מחירים שבין 10-30 מיליון דולר ליצירה. בנוסף מוצעת יצירה נוספת של האמן בבית המכירות ״כריסטיס״ במחיר של למעלה מ-90 מיליון דולר.
קונס, בן 67, הודיע השנה כי ישלח מספר פסלים חדשים שלו לירח בהמשך השנה. בשנים 2020–2021 הוצגו מבחר מעבודותיו של קונס בתערוכה במוזיאון תל אביב לאמנות תחת הכותרת "ערך מוחלט". בתחילת שנות ה-90' היה נשוי קונס לפוליטיקאית ושחקנית הפורנו המפורסמת צ'יצ'ולינה, והתפרסם כאשר יצר פסלים וציורים המתארים את בני הזוג בעת קיום יחסי מין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחחות וצבע
    עופר 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מבצע תיקון פחחות וצבע לרכב בארץ? מישהו יודע? דלק לא מוסרים מידע ולכן אני מתעכב בהזמנה. אנא, סייעו
    סגור