רכב

מהפכה בתחבורה הציבורית: אלו הנהגים שירוויחו שכר שיא

מסלול ייחודי, שכר גבוה ושלל הטבות: אלקטרה אפיקים בקמפיין לגיוס נהגים ממעלה אדומים. הנהגים החדשים יקבלו מענקי הצטרפות, עבודה בחברה מהיום הראשון, משכורת בתקופת ההכשרה, תוספות שכר בסופי השבוע ועוד
מערכת ice |  7
אוטובוס אפיקים (צילום דוברות חברת פנדן)
אחת הבעיות הגדולות שאיתן מתמודדות חברות התחבורה הציבורית בארץ, היא המחסור הגדול בנהגים, וכחלק מהדרכים להתמודד עם הבעיה, חברת התחבורה אלקטרה-אפיקים יוצאת בימים אלה ביחד עם עיריית מעלה אדומים ולשכת התעסוקה, בקמפיין גיוס נהגים מיוחד המיועד לתושבי מעלה אדומים.
הייחודיות בקמפיין החדש הינה שהמועמדים הופכים להיות עובדי החברה מהיום הראשון ומקבלים משכורת בסיסית במהלך תקופת ההכשרה (כחצי שנה לפני תחילת העבודה בפועל). בנוסף, אלקטרה-אפיקים מציעה במסגרתו עוד שלל הטבות אטרקטיביות כגון: ממענקי הצטרפות, תוספות שכר בסופי השבוע, ביטוחי בריאות ושיניים קולקטיביים, מלגות לימודים אקדמיים לילדי העובדים, נופשים שנתיים וכרטיס מועדון מפנק לרווחת העובדים.
 
לדברי שי מלכה, סמנכ"ל חברת אלקטרה-אפיקים: "כמו כל חברות התחבורה הציבורית בארץ, גם אנחנו מתמודדים עם מחסור בנהגים ומעודדים את תושבי מעלה אדומים להצטרף למשפחת אלקטרה-אפיקים, לקריירה ארוכת טווח עם שכר גבוה ומתגמל בחברת התחבורה הציבורית מהבולטות והמובילות בארץ. יחד, נהפוך לכוח אשר יוביל את מהפכת התחבורה הציבורית בישראל".
סגן ראש עיריית מעלה אדומים ומחזיק תיק התחבורה בוריס גרוסמן, הוסיף: "עיריית מעלה אדומים החליטה להיות שותפה לקמפיין גיוס הנהגים ממעלה אדמים של חברת אלקטרה-אפיקים ובמימונה, כדי לעודד את תושבי העיר שלא נמצאים במעגל העבודה להשתלב במקום עבודה שנותן תעסוקה טובה בתנאים מעולים. השתלבות בעבודה בחברת אלקטרה-אפיקים נותנת לתושבים שלנו מענה מצוין גם למציאת תעסוקה טובה עבורם בתנאים מיטיבים וגם להשתלבות בעבודה שנותנת שירות חשוב לתושבי העיר ולמשתמשי התחבורה הציבורית בכלל. כך, גם  הנהגים שלנו יסייעו בפתרון המחסור בנהגים, דבר הגורם לשיבוש בתדירות הקווים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עבודה בעיניים
    דודי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מי שמוותר על חיים נורמטיבים ושלווים שיעבוד על אוטובוס בשביל להביא הבייתה אוכל ים בשעות מה שניקרא ישן עובד וחוזר חלילה
    סגור
  • 5.
    על הפנים
    אד 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי כתשובה ציונית אמיתית וכתומכי הימין תגייסו את יאיר נתניהו שבמקום לבלות בבתי המשפט ולהשתמם וכמי שבטח לא עושה מילויים יתגייס אצלכם ל3-5 השנים הבאות אליו תצרפן את בניהם ואולי גם בנותיהם של שאר חברי הקואליציה מגיל 24 ומעלה שחיממו את ספסלי הישיבות ולמדו קדחת שסוף סוף יעשו משהו וילמדו מה זה חיים ומה זאת עבודה חוץ מעריכת דין וניהול עמותות קמפנים ונדלן.
    סגור
  • 4.
    מנסה לנחש איזה מחשב יצליח להסיע אוטובוס בישראל ? (ל"ת)
    נהג אוטובוס 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    כמה שווה שעת עבודה בה קיללו אותך או ירקו עליך ?
    נהג אוטובוס 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה התעריף של מוחטה ?
    סגור
  • 2.
    הערה
    ניר 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השכר גבוה ,אולי תוריד את הדנסות אולי ישאר לו משכורת
    סגור
  • 1.
    ארוך טווח?
    שלום 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוטוטו מתחילים ניסוי בארץ באוטובוסים אוטונומיים
    סגור
  • אין אוטו אחד בעולם שמורשה לסוע אוטונומי
    יניב 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סתם בזבוז כסף המשינה השקיעה כמעט 70ֶמליון שבעולם כבר התיאשו ממכונית אוטונומית
    סגור