רכב

עומר אדם נכנס לעסק חדש: "לשנות את כללי המשחק"

אדם העלה סטורי בו כתב על העסק החדש בו הוא שותף, CARPAY: "פעם ראשונה שיוצא לי לשתף אתכם בפרויקט שאני עובד עליו מעבר למוסיקה, מיזם חדש שהתחיל מרעיון והפך למציאות ומבטיח לכם שהולך לשנות את כללי המשחק בתחום הרכב וישמור בעיקר עליכם"
מערכת ice |  5
עומר אדם אופטיקנה (צילום יחצ)
רק לפני כשנתיים דווח כי הזמר המצליח עומר אדם, ואחיו רואי, לוקחים חלק במיזם חדשני. היום, לאחר פיתוח רב הם משיקים את שירות CarPay שאמור לסייע לכל אחד ואחד מאיתנו למכור ולקנות רכבים יד שנייה - ללא סיכון. כעת, המיזם הופך למציאות ונראה שהזמר מאוד מתרגש.
אדם העלה סטורי בו כתב: "פעם ראשונה שיוצא לי לשתף אתכם בפרויקט שאני עובד עליו מעבר למוסיקה, מיזם חדש שהתחיל מרעיון והפך למציאות ומבטיח לכם שהולך לשנות את כללי המשחק בתחום הרכב וישמור בעיקר עליכם".
 
עוד הוא סיפר בצורה נרגשת בסטורי אליו צירף את התמונה עם שותפיו החדשים: "השארתי לינק למי שמעוניין להבין קצת יותר, כנסו דקה, ושהיה לנו בהצלחה בעזרת השם", כשהוא מוסיף את הקישור של CARPAY/
מנכ"ל החברה, תומר בר אור, סיפר: "כספו של המוכר מאובטח, ומנגד נשמרת לקונה הוודאות כי הבעלות על הרכב תעבור על שמו, או שכספו יוחזר לו. פוטנציאל השוק של מכירות רכבי יד השנייה בישראל הוא עצום עבורנו, מדי שנה נעשות עסקאות בהיקף של למעלה מ-60 מיליארד שקל כשהמחיר הממוצע עומד על 70 אלף שקל לרכב".
 
כאמור, אדם לא לבד בעסק ואיתו שותפים אחיו והאחים אור ושניר מלול, אך אדם מעיד כי הוא נכנס לעסק באופן מלא ולא רק נותן לו את שמו לשם הפרסום. כמו כן, הוא מעיד כי מדובר בשוק בעייתי בארץ, בעוד שבדובאי, אותה עזב לאחרונה, הסיפור שונה לגמרי. לדבריו, העיר מרושתת במצלמות ולא מאפשרת הונאות שכאלה. 
בעניין הכלכלי אדם מספר שלפני שמונה חודשים גייסו 3.6 מיליון דולר לפי שווי של 12 מיליון דולר. האפליקציה תציע גם שירות אימות זהות מוכר, בדיקה נגד גניבה ועוד. העמלה על השירותים של האפליקציה תהיה בין 250-500 שקל לכל צד.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האם הבנתי נכון?!
    אורן 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השירות שלו נותן הגנה לקונה או מוכר רכב כלומר עד שלא עוברת בעלות על שם הקונה הכסף מאובטח בחשבון נאמנות? כי תמיד בעסקאות רכב שאני עושה יש את העניין של מי מעביר ראשון. המוכר לא מוכן להעביר בעלות לפני שהכסף אצלו והקונה לא מוכן להעביר בעלות לפני שהבעלות על שמו. אם הבנתי נכון וככה זה עובד אז נמצא הפתרון לבעיה האמיתית ולסוף של כל הרמאים שמנסים להביא צ’קים בנקאיים מזוייפים או צילומי מסך פיקטיביים של העברות בנקאיות. הגיע הזמן לטפל ברמאיםםםםם
    סגור
  • 3.
    שטיות של אתר
    משה 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש יד 2 מי צריך לשלם 250 שקל
    סגור
  • 2.
    עסק ללא סיכוי להצלחה. מדוע שאשלם 500 דולר
    דנה 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי שיאמתו לי בעלות כאשר בלאומי וכי זה נעשה בעת העברת הבעלות על הרכב. ביטחון לכסף העובר נעשה פשוט בצק בנקאי וזהו. וכל זה עוד לשלם ממישהו זחוח בעל רכבים אישיים שווים מיליונים.
    סגור
  • 500 שקל - שזה פי 3.5 פחות
    ניר 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אומר. השאלה היא מה ההבדל בין זה לבין בדיקה בבנק הדואר. על זה לא דיברו.
    סגור
  • 1.
    תתרכז במוזיקה (ל"ת)
    יונה פעמונה 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור