קריירה ולימודים

דיסני וורלד חוטף תביעת ענק: הרופאה מתה מאלרגיה במסעדה

קאנוקפורן טאנגסואן, בעלה ג'פרי פיקולו ואמה של הנפטרת סעדו ב-Raglan Road Irish Pub בדיסני ספרינגס, שהוא חלק מאתר הנופש וולט דיסני וורלד באוקטובר 2023. הם בחרו לאכול במסעדה, נכתב בתביעה, כי הם האמינו שיהיו לו אמצעי הגנה מפני הגשת מוצרי חלב ואגוזים אליהם אלרגית טנגסואן, אבל הצוות התרשל והביא לכאורה למותה
מערכת ice | 
דיסני וורלד חוטף תביעת ענק (צילום unsplash, shutterstock)
אדם תובע את זרוע הפארקים של וולט דיסני ואת המסעדה Raglan Road Irish Pub&Restaurant לאחר שאשתו, רופאה בניו יורק, מתה בפתאומיות בגיל 42 לאחר שאכלה במסעדה. בתביעה נטען כי צוות המלצרים התרשל והיה מודע לאלרגיות הקשות למזון של אשתו.
על פי התביעה, קאנוקפורן טאנגסואן, בעלה ג'פרי פיקולו ואמה של הנפטרת סעדו ב-Raglan Road Irish Pub בדיסני ספרינגס, שהוא חלק מאתר הנופש וולט דיסני וורלד באוקטובר 2023. הם בחרו לאכול במסעדה, נכתב בתביעה, כי הם האמינו שיהיו לו אמצעי הגנה נאותים מפני הגשת מוצרי חלב ואגוזים אליהם אלרגית טנגסואן.
 
המלצר הבטיח לבני הזוג שניתן להפוך מאכלים מסוימים ללא אלרגנים, מה שהשניים אישרו "עוד כמה פעמים", לפי התביעה שהוגשה ב-22 בפברואר במחוז אורנג', פלורידה. היא הזמינה לביבה טבעונית, צדפות, טבעות בצל ופאי רועים טבעוני, נכתב בתביעה. חלק מהמזון שנמסר היה ללא הסימונים שהם נטולי אלרגנים, אך המלצר שוב הבטיח שהמזון נטול אלרגנים, נטען בתביעה.
לאחר ארוחת הערב, טאנגסואן הלכה לקניות באזור דיסני ספרינגס, והחלה "לסבול מתגובה אלרגית חריפה קשה" בזמן שהייתה בפלאנט הוליווד, לפי התביעה. טאנגסואן "החלה לסבול מקשיי נשימה קשים והתמוטטה על הרצפה", ו-911 הוזעק, על פי התביעה. למרות שימוש עצמי במזרק אפיפן, טנגסואן מתה מ"אנפילקסיס עקב רמות מוגברות של מוצרי חלב ואגוזים במערכת שלה", נכתב בתביעה, וייחסה את המידע לחקירה של בודק רפואי.
בריאן דני, עורך הדין של בעלה של המנוחה, אמר שהלקוח שלו: "הרוס בגלל מותה בטרם עת של אשתו האהובה. היו לה חיים ארוכים ולה וג'ף היו תוכניות להקים משפחה. זה לא היה צריך לקרות. ג'ף מביא את התיק הזה, בין השאר, כדי למנוע טרגדיה כזו לקרות למשפחה אחרת".
התביעה טוענת גם לרשלנות של דיסני פארקים ואתרי נופש, שכן יש לה שליטה על המסעדות והמדיניות בדיסני ספרינגס. המשפחה תובעת פיצויים בסכום העולה על 50,000 דולר בהתאם לחוק המוות בעוולה של פלורידה, וכן פיצויים בגין כאב וסבל נפשי, אובדן חברות והגנה, אובדן הכנסה והוצאות רפואיות והלוויה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה