קריירה ולימודים

על רקע סערת גיוס החרדים: מאות ביום המיון הראשון של גרעין הנח"ל

לאור ההיענות המרשימה, בשבועות הקרובים עמותת איילים תקיים ימי מיון נוספים לגרעין הנח"ל החדש, שמטרתו היא שיקום וחיזוק עוטף עזה והנגב המערבי
מערכת ice | 
יום המיון גרעין הנחל (צילום יחצ)
ביום המיון הראשון של גרעין הנח"ל החדש של עמותת איילים שיוקם בעוטף עזה לקחו חלק מאות צעירים מכל רחבי הארץ, במסגרתו הם קיבלו הסבר מפורט על המסלול של הגרעין החדש, ענו על שאלונים ועברו מבחני אישיות.
לאור ההיענות המרשימה, בשבועות הקרובים עמותת איילים תקיים ימי מיון נוספים לגרעין הנח"ל החדש, שמטרתו היא שיקום וחיזוק עוטף עזה והנגב המערבי, כך שמדובר בימים האחרונים לפני שההרשמה נסגרת.
 
מסלול הנח״ל החדש של עמותת איילים כולל הצטרפות לשנת השירות של העמותה, במהלכה יעסקו הש״שינים בעשייה ציונית וחברתית, בחיזוק ההתיישבות בעוטף עזה והנגב המערבי ובתרומה לחברה – האתגר הלאומי המרכזי של ישראל בשנים השנים הקרובות.
בסופה של שנת השירות ממשיכים יחד כל חברי הגרעין אל הפרק הצבאי ומתגייסים כקבוצה לחטיבת הנח״ל. בנים בעלי פרופיל 97 מתגייסים לגדוד 50 של הנח״ל או ליח״טיות, בנות בעלות פרופיל 97 לגדודים המעורבים, בעלי פרופיל 72 לגדוד הגנת הגבולות ובנות ובנים בעלי פרופיל עורפי לתפקידי הדרכה ופיקוד. פרק זה נמשך 22 חודשים. לאחר הפרק הצבאי חברי הגרעין יחזרו לעוטף עזה וימשיכו בעשייה שתפקידה לחזק את ההתיישבות במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה