קריירה ולימודים

חברת התעופה הישראלית מודאגת: "מצב שלא היה כמוהו"

מנכ"ל ארקיע באגרת לעובדים: "סגירת המרחב האווירי לעשר שעות רצופות ייצרה אתגרים שבאו לפתחן של כל חברות התעופה הפועלות בישראל וגם לארקיע. זהו תרחיש תקדימי שאין דרך להיערך אליו. חברות תעופה רבות מבטלות את הפעילות בארץ ולנו זו הזדמנות"
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
כמו בכל שנה, המנכ"ל של חברת התעופה ארקיע, עוז ברלוביץ שלח אגרת מיוחדת לרגל חג פסח  לעובדי החברה. השנה, בניגוד לשנים רגועות יותר, היה מדובר באיגרת לא שגרתית כלל והדבר ניכר בכתוב.
ברלוביץ' בירך: ״בשבוע האחרון ענף התעופה בישראל נקלע למצב שכמוהו לא היה, אשר חייב בהתנהלות מיוחדת. סגירת המרחב האווירי לעשר שעות רצופות ייצרה אתגרים שבאו לפתחן של כל חברות התעופה הפועלות בישראל וגם לארקיע. זהו תרחיש תקדימי שאין דרך להיערך אליו. לצד זה מזג אויר סוער באמסטרדם ומזג האוויר החריג והסוער בדובאי שיבשו את הפעילות והצריך את טיפולנו באלפי נוסעים שמסלול נסיעתם השתנה. בתוך כל ההמולה והלחץ הביטחוני החזרנו את מטוס האמבראר לכשירות והוחלף מנוע במטוס האירבס 321".
 
הוא הסביר על היערכות ארקיע להמשך: ״מנהלי ועובדי ארקיע נקראו לדגל מבלי שקראנו להם. הדליקו את האור במשרדים, עלו על מדים, לבשו סרבלים, עבדו לילות כימים, טיפלו במטוסים, הטיסו ויצרו קשר עם הלקוחות. הרוח המשפחתית וההרתמות של כולנו הצליחה לצמצם את הנזקים. אנחנו תמיד שואפים להצליח להעניק ללקוחות שלנו שירות יוצא מן הכלל ונלמד את השבוע הזה עוד בעתיד כדי לשפר ולהשתפר. לפעילות המבצעית כידוע הייתה השפעה נוספת - חברות תעופה רבות מבטלות את הפעילות בארץ ולנו זו הזדמנות".
הוא המשיך: "החל מפסח ובהמשך בקיץ הקרוב נטוס לעשרים ושבעה יעדים עם למעלה ממאה טיסות שבועיות ליעדים שנבחרו על מנת להגדיל רווחיות ולהעניק לישראלים הזדמנות לנפוש באחד ממוצרי ארקיע. בחודש מרץ היינו החברה השנייה בגודלה בנפח הטיסות הבינלאומי ומובילה בטיסות הפנים ארציות. סיימנו את החודש עם קרוב ל-100,000 נוסעים.  בקיץ הקרוב נהיה נותני החסות של המשחקים האולימפיים, נוציא טיסות לשלב הבתים במשחקי היורו וגם מגזין לטסים מתבשל. אנו משפרים את האתר, בקרוב תכירו את "טוס טוס" מבית ארקיע ומכוונים לשירות טוב יותר ללקוחות ארקיע. גם בנושא ההצטיידות, הצוות עובד במלוא העוצמה ואני מקווה שתהיה לנו בשורה בקרוב מאוד.״  
לסיום איחל לעובדים: ״בשם כל צוות ההנהלה אנו מאחלים לכם ולבני משפחותיכם חג שמח, שקט ומלא תקווה. תודה מיוחדת לצוותים העושים את ערב החג רחוק מהמשפחה בקרקע ובאויר. הקדישו את החג למנוחה ואגרו כוחות לקראת הימים הטובים שבפתח״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה