קריירה ולימודים

הסכם קיבוצי חדש במנורה מבטחים: תוספת של 4% וחלוקת בונוס שנתי

ההסתדרות חתמה על ההסכם בין מנורה מבטחים ובין ועד עובדי החברה שיחול על 1,500 עובדים: תוספת שכר, בונוס שנתי בהתאם לרווחים, ותקציב של 5.7 מיליון שקל לפעילות הרווחה. מנכ"ל מנורה: "שמחים על שיתוף הפעולה הענייני וההוגן"
יהודה לוינגר | 
חתימת הסכם מנורה (צילום דוברות ההסתדרות)
ההסתדרות, מנורה מבטחים ביטוח וועד עובדי החברה חתמו היום (ביעי) על הסכם קיבוצי חדש בחברה שיחול על כ-1,500 מעובדיה. ההסכם מאריך את תוקף ההסכם הקודם בשנה נוספת עד סוף 2021, וכולל בין היתר תוספות שכר ומענקים.
המו"מ נערך בהובלת יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, ראש חטיבת חברות הביטוח בהסתדרות המעו"ף מירי גרגיר, עו"ד יובל ברוק ויו"ר ועד מנורה מבטחים ניסים טורקיה. מטעם מנורה מבטחים השתתפו המשנה למנכ"ל משה מורגנשטרן וסמנכ"לית משאבי אנוש הדס מרגלית.
ההסכם כולל תוספת שכר של 4% שתשולם בחודש הבא לעובדים עם ותק של שנה ומעלה בחברה. בנוסף, העובדים יקבלו בונוס שנתי בהתאם לרווחי החברה בשנת 2020. עוד נקבע בהסכם כי תקציב פעילות הרווחה לעובדי החברה לשנת 2021 יעמוד על כ-5.7 מיליון שקל.
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד מסר כי "אני מברך את כל הצדדים על חתימת ההסכם. ההבנות מבטיחות שהיחסים בין חברת מנורה מבטחים ועובדיה ימשיכו להתנהל בצורה טובה. תודה לכל צוותי המשא ומתן מהסתדרות המעו"ף, ההנהלה והעובדים".
יהודה בן אסאייג, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח מסר על ההסכם: "העוצמות של קבוצת מנורה מבטחים הן בהון האנושי האיכותי והמקצועי שלה, ותקופת הקורונה הוכיחה זאת יותר מתמיד. אנו שמחים על שיתוף הפעולה הענייני וההוגן עם ההסתדרות ועם ועד העובדים של מנורה מבטחים ועם כל העוסקים במלאכה. קבוצת מנורה מבטחים שמה לנגד עיניה את טובת העובדים וכך תמשיך לפעול תמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה