קריירה ולימודים

לא מתקפלים: נמשכת השביתה הכללית בבית ההשקעות פסגות

עסקת המכירה לאלטשולר שחם מביאה להמשך המחאה מצד עובדי בית ההשקעות. למרות השביתה, יינתן מענה בכוח אדם מצומצם ללקוחות החברה
כפיר אדר | 
בניין פסגות (צילום אלכסנדר כץ)
גם היום (רביעי) נמשכת השביתה הכללית בבית ההשקעות פסגות. לפי השובתים, במהלך השביתה, בה לא כל העובדים לוקחים חלק, חלק מהעובדים לא יגיעו למשרדי החברה ולא יעבדו מהבית. בזמן זה עדיין יינתן מענה בכל הנושאים, אם כי בכוח אדם מצומצם.
יצויין כי כלל עובדי החברה המאוגדים בכוח לעובדים פתחו אמש בשביתה, לנוכח העיסקה המסתמנת לרכישתה ע״י אלטשולר שחם ופירוק בית ההשקעות לגורמים, דבר העלול להשפיע כבר בטווח הקצר על בטחונם התעסוקתי וזכויותיהם.
בהודעה שהופצה לעובדים ביום שני השבוע לקראת השביתה נכתב בין היתר: ״בתקופה האחרונה אנו מנהלים איתכם מדי יום שיחות ופגישות, אם באופן קבוצתי ואם באופן אישי. מכולן עולה מסקנה אחת ברורה וחד משמעית- חייבים להילחם על הבית! חייבים להילחם על זכויותינו!״.
יו״ר הוועד שלומי לוגסי אומר כי: "אנחנו ממשיכים להיאבק על פסגות ונגד פירוקה לגורמים. ההיענות המלאה של העובדים לשביתה שהחלה כבר אתמול רק מחזקת אותנו לקראת המו״מ ומעבירה מסר ברור לנציגי ההנהלה, לאייפקס ואלטשולר שחם. נמשיך להילחם על הבטחון התעסוקתי שלנו והתנאים שלנו ולא נרים ידיים בשום מצב״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה