קריירה ולימודים

זו הסיבה שמטרופולין השביתה היום את אחד הקווים שלה

לאחר התקיפה של נהג בקו המחבר בין בקה אל-גרבייה לכפר סבא שביקש מנוסע לעטות מסכה ונפצע בפניו ובחזהו בטרם פונה לקבלת טיפול בבית החולים, החליטה ההסתדרות להשבית את הקו 113 הבוקר בין 9:00 ל-11:00 בבוקר בשני הכיוונים ולקיים משמרת מחאה
מערכת ice | 
מטרופולין (צילום יח"צ)
קו 113 של חברת מטרופולין (המחבר בין בקה אל-גרבייה לכפר סבא) הושבת הבוקר (חמישי) בשעות הבוקר בין השעות 9:00-11:00 בשני הכיוונים. זאת, כאות מחאה על תקיפה אלימה של נהג שאירעה אמש.
התקרית אירעה אחרי שנוסע, שעלה לקו ביישוב טירה, התבקש על ידי הנהג לעטות מסכה. אחרי שסרב לעשות כן, נאלץ הנהג להודיע על כך למשטרה. בעקבות זאת תקף אותו הנוסע במכות בפניו ובחזהו. הודות לכך שכוחות המשטרה היו קרובים לנקודה, נעצר התוקף במקום. הנהג פונה לקבלת טיפול בבית החולים.
לאור האירוע, החליטה ההסתדרות יחד עם ועד נהגי מטרופולין, להשבית כאמור את הקו למשך שעתיים – במטרה להגביר את המודעות בציבור למצב הבלתי נסבל וכדי להבהיר כי אין מקום לאלימות נגד נהגים בתחבורה הציבורית ובכלל.
מנהל חטיבת התחבורה הציבורית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא אמר: "לא ניתן יד לפגיעה בנהגים שעושים עבודתם נאמנה. זה מקרה שני באותו הקו בשבועיים האחרונים. רמת האלימות המופנית כלפי הנהגים המסורים הולכת וגוברת מיום ליום לצערנו, אבל אנחנו נילחם בתופעה. ההסתדרות תמשיך ותגן על הנהגים באשר הם נמצאים".
יו"ר ועד נהגי מטרופולין וויסאם אסעדי מסר: "עם ההודעה על המקרה, חשתי למקום ועזרתי לפנות את הנהג הפצוע לחדר המיון בבית החולים. היום המשטרה הגיבה מהר אבל לא ירחק היום שאירוע מסוג זה ייגמר אחרת. אני מגנה כל תקיפה של נהג ודוחה כל סוג של אלימות – פיזית או מילולית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה