קריירה ולימודים

מינויים חדשים במעוף: הבכירות החדשות בקבוצה

מעוף המשאב האנושי, הודיעה על מינויים חדשים: לילך יעקובוב למנהלת משאבי האנוש של מעוף, וטניה פוליאק למנהלת מחלקת המכירות בחברה
מערכת ice | 
טניה פוליאק ולילך יעקובוב (צילום יח"צ)
מעוף המשאב האנושי, הודיעה אתמול (שלישי) על מינוי לילך יעקובוב למנהלת משאבי האנוש של מעוף, וטניה פוליאק למנהלת מחלקת המכירות בחברה. 
לילך יעקובוב מצטרפת למעוף ותשמש כמנהלת משאבי האנוש. לילך, סא"ל בדימוס, מביאה עימה ניסיון של כ-24 שנים בתחום משאבי האנוש, ובתפקידה האחרון שימשה כמפקדת לשכת הגיוס בחיפה. לילך מחזיקה בתואר ראשון במנהל עסקים ומימון ותואר שני במנהל עסקים והתנהגות ארגונית.
טניה פוליאק תשמש כמנהלת מחלקת המכירות של מעוף ותוביל את תחום הפיתוח העסקי של החברה. טניה, רס"ן במילואים, מביאה עימה ניסיון עשיר של מעל ל-15 שנים במשאבי אנוש, ובתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת משאבי אנוש ולוגיסטיקה ביחידה לשיתוף פעולה של חה"א.
 
"כחברה שמתמקדת באנשים ומחברת בין עובדים ומעסיקים על בסיס יומיומי, אנחנו שמחים לקבל אלינו את טניה ולילך שהגיעו מהארגון הגדול ביותר בארץ שמתעסק עם מיליוני עובדים – צה"ל." אומר אבי חיימוף, מנכ"ל מעוף המשאב האנושי. "הניסיון הצבאי והתעסוקתי של כל אחת מהן נפרס על גבי שנים רבות, ומה שלמדו בצבא ישמש אותן בעבודתן במעוף. בשנתיים האחרונות אנחנו עדים לשינויים רבים ונרחבים בשוק התעסוקה בשל מגפת הקורונה, ולכן היה חשוב לנו לגייס לשורותינו כוח אדם רענן ואיכותי שיסייע לנו להתמודד עם הסוגיות המורכבות שנוצרו בשוק העבודה, ולהתפתח לכיוונים עסקיים חדשים."
מעוף המשאב האנושי מספקת שירותי גיוס והשמה, מיקור חוץ (אאוטסורסינג) למגוון פעילויות ופרויקטים עבור לקוחות עסקיים, ממשלתיים וארגונים חברתיים ומעסיקה כ-10,000 עובדים. בנוסף, החברה מקיימת הכשרות תעסוקתיות במגוון תחומים לטובת חברות פרטיות או ממשלתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה