קריירה ולימודים

עתיד חדש לצעירי המגזר הבדואי בתעשיות הטכנולוגיות

מכללת שבירו ומכון ריפמן יוזמים מהלך אסטרטגי תוך שיתוף הפעולה שישנה את עתידם של צעירים וצעירות מהחברה הבדואית, המשוועת לתעסוקה איכותית ומקצועית
מערכת ice | 
רויטל שבירו בעלת המכללה, מוסא קריני וחגי רזניק בפגישה (צילום מכללת שבירו)
משקיעים למען טוב יותר: מהלך אסטרטגי ביוזמת מכללת שבירו ומכון ריפמן מחבר בין גורמים עסקיים בתעשיות הטכנולוגיות לבין צעירות וצעירים מוכשרים מהמגזר הבדואי, על מנת למלא את המחסור באלפי עובדים במקצועות תומכי טכנולוגיה.
החברה הבדואית משוועת לתעסוקה איכותית ומקצועית ולחיבור לגורמים עסקיים בכדי להשתלב בענפי התעשייה תומכת ההייטק. ביוזמת מכללת שבירו ובשיתוף מכון ריפמן נבנה מהלך אסטרטגי וחיבור לגורמים עסקיים בתעשיות טכנולוגיות וזאת מתוך הבנה כי קיים מחסור באלפי עובדים במקצועות תומכי טכנולוגיה כדוגמת: שרטטים, בקרים, מתקיני צנרת תהליכית ורתכים. 
 
יש לציין כי במקצועות הללו קיים מחסור חמור בכוח אדם מיומן ואיכותי, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי. בתהליכי סיוע והכוונה נכונים, החברה הבדואית מוכת האבטלה, יכולה להוות מאגר כוח אדם צעיר, רענן, שאפתני וראוי בהחלט. כוח אדם שכזה, בעל מוטיבציה רבה לשנות ולשפר באופן מתמיד את מצבו הסוציו-אקונומי אם רק תינתן לו ההזדמנות הנכונה לממש הפוטנציאל הגלום בו.
מכללת שבירו, בשיתוף מכון ריפמן לפיתוח משותף בנגב ו"ריאן" מרכזי תעסוקה (הפועלים כזרוע ביצוע של משרד הכלכלה)  סיכמו על שורה של מסלולי הכשרה המתאימים להכשרות במגזר הבדואי. במהלך מפגש עם גורמים בתעשייה, סוכם על יציאה לפיילוט שלאחריו יצאו לדרך הקורסים הרלוונטיים. כבר מהיום הראשון, תלמידים בכל מסלולי ההכשרה ישולבו אצל המעסיק המתאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה