קריירה ולימודים

נתבעים במיליון וחצי שקל לאחר שהדליפו את הבחינה הפסיכומטרית

שני בוחנים של הפסיכומטרי, שאינם קשורים אחד לשני, נתבעים על ידי המרכז הארצי לבחינות והערכות על סך מיליון וחצי שקל. הסיבה - פרסמו את השאלון בתמורה לתשלום
מערכת ice | 
מבחנים (צילום freepik)
כאשר הצעיר והצעירה הממוצעים רוצים ללמוד באוניברסיטה הם נרשמים לבחינת הפסיכומטרי, מוצאים את הקורס שיעזור להם ומכאן מתחילים להם מספר חודשים של חרדה אין סופית לקראת הבחינה המלחיצה.
כתבת חדשות 12 ענבר טויזר מפרסמת היום כי שני משגיחים אשר היו אמונים על שמירת טוהר הבחינה מעלו בתפקידם. על פי כתב התביעה נרשם על אחת הבוחנות מהמגזר הערבי, שהוצבה בכיתה באוניברסיטת תל אביב במועד חורף 2021: "במקום לבצע את תפקידה, עשתה את ההפך הגמור ומעלה באמון שניתן בה, צילמה חלקים מחוברת הבחינה, והפיצה את הצילומים החוצה מכיתת הבחינה אל גורמים שונים".
 
משגיח אחר, ולא קשור, תושב נוצר נחשד שהדליף מספר בחינות פסיכומטרי במועדים שונים וזאת בתמורה לכסף. במקרה הזה הוא צילם את המבחנים והעביר לבעל עסק שהפיץ אותם בתמורה לנבחנים דרך האינסטגרם והוואטסאפ.
ההדלפה גרמה לנזק כלכלי כבד למרכז הארצי לבחינות והערכות (מאל"ו) שהגיב: "במעשיה הנלוזים פגעו המשגיחים שמעלו בתפקידים פגיעה אנושה בזכויות היוצרים ובמוניטין של המרכז הארצי לבחינות והערכה וגרמו לנזקים אדירים וכבדים. מאל"ו היא עמותה ללא כוונת רווח וכל תקציבה נשען על דמי ההרשמה לבחינות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה