קריירה ולימודים

משרד עורכי הדין הבכיר פותח מחלקת פטנטים ייעודית

משרד מיתר עורכי דין הוא הראשון ממשרדי עורכי הדין המסחריים הגדולים בישראל להשיק פרקטיקת פטנטים ייעודית. כחלק מהמהלך צרף המשרד עורכי פטנטים המתמחים ברישום פטנטים בתחומי התוכנה, פארמה, מדעים מדויקים, גנטיקה, מדעי החיים ועוד
מערכת ice | 
דן גבע שותף במשרד עו"ד מיתר (צילום מיכאל יעקבסון)
הפטנט של מיתר: משרד מיתר עורכי דין, משרד עורכי הדין הגדול בישראל, הודיע אתמול (רביעי) על השקת פרקטיקה ייעודית לתחום הפטנטים "מיתר פטנטים". 
כחלק מהמהלך, מצרף המשרד לשורותיו 10 אנשי צוות חדשים, מובילים בתחומם. פרקטיקת הפטנטים החדשה תכלול עורכות ועורכי פטנטים מתחומים שונים וביניהם: תחומי התוכנה, הבינה המלאכותית, הסייבר, המכשור הרפואי, ביוטכנולוגיה, פארמה, כימיה, גנטיקה, חקלאות ועוד. 
הצוות במיתר פטנטים יכלול 3 שותפים - ד"ר לאה מאראש, עורכת פטנטים מוסמכת בעלת ניסיון של 15 שנה, המתמחה בתחומי הפארמה, הפודטק, האגריטק והביוטק; ד"ר קרן חגי עורכת פטנטים מוסמכת בעלת ניסיון של 15 שנה בעריכת פטנטים, המתמחה בתחומי הביוטק, האגריטק, הגנטיקה והפודטק, ועו"ד זהר אליעזרי, עורך פטנטים בעל 30 שנות ניסיון בעריכת פטנטים המתמחה בטכנולוגיות בתחום הפיזיקה, המכניקה, האלקטרוניקה והתוכנה. ל-3 השותפים מצטרף צוות של עורכי פטנטים מנוסים, מתמחים ופראליגלים.
 
במשרד מיתר ציינו, כי הקמת פרקטיקת פטנטים לצד מחלקת הקניין הרוחני והטכנולוגיה של המשרד, מהווה מענה משלים לצורך שהמשרד זיהה בקרב לקוחותיו הטכנולוגיים,  למענה מקצועי בתחום עריכת הפטנטים, נוסף על הכיסוי המשפטי (עסקי וליטיגטורי) של התחום, כולל רישום סימני מסחר, שכבר קיים במשרד. במיתר מוסיפים, כי שיתוף הפעולה בין פרקטיקת הפטנטים החדשה לבין מחלקות המשרד, בכל התחומים המסחריים, יעניק ללקוחות אפשרות לנהל טוב ונכון יותר את הקניין הרוחני שלהם וייצר להם ערך מוסף ואסטרטגי בניהולם העסקי. 
עו"ד דני גבע, שותף במשרד מיתר: "אנחנו שמחים לבשר על הקמתה של פרקטיקת פטנטים במשרד, בהובלתם של לאה, קרן וזהר, מעורכי הפטנטים הבולטים בתחומם בישראל. מצאנו אנשי מקצוע טובים ואנשים מצוינים ואנחנו מבקשים לברך אותם על הצטרפותם למשרד. אני בטוח שיחד כולנו נוכל לקדם את הטיפול בקניין הרוחני בכלל ובתחום הפטנטים של לקוחותינו בפרט ולהעניק להם את השירות הטוב ביותר. חיזוק תחום הפטנטים הוא צעד נוסף בהתפתחות של משרד מיתר ובביסוסו כמשרד עורכי הדין המוביל והגדול בישראל, והוא יאפשר לנו להרחיב את המעטפת המשפטית והמקצועית שאנחנו מספקים ללקוחותינו תחת קורת גג אחת, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בכל התחומים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה