קריירה ולימודים

זינוק ב-5% בשכר וימי כיף: אלו העובדים שישודרגו בגדול

ההסתדרות, הנהלת חברת אלסק מקבוצת אלביט וועד עובדי החברה חתמו על הסכם קיבוצי ראשון. ההסכם רלוונטי לכ-150 עובדות ועובדים בחברה ותוקפו לחמש שנים. ההסכם ישפר את תנאי התעסוקה של העובדים, אשר התאגדו בהסתדרות לפני כחמישה חודשים
מערכת ice | 
משרות (צילום shutterstock, vecteezy)
הנהלת חברת אלסק (ELSEC) מערכות אבטחה, המספקת פתרונות אבטחה לחברות ועסקים פרטיים. מפעלה ממוקם בשדרות והיא חברת בת של אלביט, חתמה עם ההסתדרות וגם ועד עובדי החברה על הסכם קיבוצי חדש ומפנק במיוחד.
במסגרת ההסכם ייהנו העובדים מתוספות שכר של כ-5% בשנה, תשלומי גנים ומעונות, דמי הבראה מוגדלים, השתתפות בהוצאות רכב ונסיעות, חברות בעמותת "קידום" וימי תרבות, גיבוש ופנאי.
 
יו"ר איגוד עובדי התעשייה בהסתדרות, גבי אסרף מסר: "מדובר בהסכם ראשון ומיוחד במפעל חשוב ביותר של חברת אלביט, המייצר מוצרים לתעשייה הביטחונית. המפעל ממוקם בעיר שדרות ומעסיק עובדים רבים בפריפריה. אני שמח כי ההסכם מביא בשורה גדולה לעובדים אלו. הסכם זה הוא תוצר של עבודה מאומצת ושיתוף פעולה פורה והדוק בין הצדדים, כאשר טובת העובדים ושגשוגה של החברה עמדו לנגד עינינו".
עוד אמר אסרף: "אני מודה למנהלי החטיבות באיגוד עו"ד דביר יעקב ועו"ד אלרואי צמח, על הליווי והסיוע בהגעה להסכם. אנו נמשיך לעמוד ולסייע לחברי ועד העובדים ולעובדי החברה על מנת להיטיב את תנאי עבודתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה