קריירה ולימודים

מיליוני שקלים יחולקו לשדרוג השכר: אלו המרוויחים הגדולים

במסגרת הסכם חדש, המורים בחטיבות העליונות יזכו לתוספת של 35 מיליון שקל בקרן הרווחה שמיועדת לרווחתם ולשיפור תנאי העסקתם. הצדדים סיכמו על שקט תעשייתי עד ה-25 במרץ 2023, ובמקביל ייכנסו למו"מ אינטנסיבי לצורך גיבוש הסכם קיבוצי חדש שישפר את תנאי העסקתם ושכרם של מורי העל ייסודי
מערכת ice | 
סטודנטים (צילום freepik)
בבית הדין הארצי לעבודה נחתם בצהריים הסכם פורץ דרך המשפר את תנאי שכרם והעסקתם של מורי התיכונים. זאת בהמשך לבקשה להוצאת צו מניעה כנגד עיצומי ארגון המורים שהוגשה על ידי מרכז השלטון המקומי והנהגת ההורים הארצית. 
במסגרת ההסכם אותו הובילו יו״ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס ועורכי הדין אבי סרוסי ורפי קיוויתי מהנהגת ההורים הארצית, הוחלט על הפסקה מיידית של העיצומים ששיבשו את שגרת הלימודים בתיכונים. 
 
במסגרת ההסכם, המורים בחטיבות העליונות יזכו לתוספת של 35 מיליון שקל בקרן הרווחה שמיועדת לרווחתם ולשיפור תנאי העסקתם. הצדדים סיכמו על שקט תעשייתי עד ה-25 במרץ 2023, ובמקביל ייכנסו למו"מ אינטנסיבי לצורך גיבוש הסכם קיבוצי חדש שישפר את תנאי העסקתם ושכרם של מורי העל ייסודי.
מירום שיף, יו"ר הנהגת ההורים הארצית: "אני מבקש להודות לכל השותפים הנוגעים בדבר, ליו״ר מרכז השלטון המקומי, מר חיים ביבס, לארגון המורים העל יסודי, לממונה על השכר במשרד האוצר ולעמיתי בצוות המשפטי בהנהגת ההורים הארצית, על החתימה על הסכם חשוב זה שמיטיב עם המורים ויביא לשגרת לימודים לילדינו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה