קריירה ולימודים

אמבר הרד מתפרקת: "נהרסו לי החיים, הושפלתי ועברתי התעללות"

אמבר הרד התפרקה לחתיכות אחרי שהגיעה לפשרה עם ג'וני דפ, לפיו תשלם לו מיליון דולר: " קיבלתי החלטה קשה מאוד. הגנתי על האמת שלי ובכך נהרסו חיי כפי שהכרתי אותם. ההשפלה שעמדתי בפניה ברשתות החבריות היא גרסה מוגברת של הדרכים בהן נשים הן קורבן"
מערכת ice |  2
אמבר הרד (צילום יוטיוב/ TODAY)
המשפט של ג'וני דפ ואמבר הרד היה לאחד המדוברים ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית והעולם כולו. הסכסוך האכזרי סביב הגירושים של שני הכוכבים ההוליוודיים. היום (שני) על פי דיווחים בארצות הברית, הזוג שמים סוף לסכסוך המתוקשר, אחרי שהרד הסכימה לשלם לדפ מיליון דולר לאחר שהפסידה בתביעה נגד לשון הרע. 
אחר הפשרה, אמבר הרד התייחסה לכך עם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בו היא התפרקה לחלוטין: "לאחר התלבטות רבה קיבלתי החלטה קשה מאוד ליישב את תיק לשון הרע שפתח נגדי בעלי לשעבר בווירג'יניה. חשוב לי להגיד שהגנתי על האמת שלי ובכך נהרסו חיי כפי שהכרתי אותם. ההשפלה שעמדתי בפניה ברשתות החבריות היא גרסה מוגברת של הדרכים בהן נשים הן קורבן".
 
הרד המשיכה: "אני מקבלת את הפסיקה הזו לאחר שאיבדתי את האמון במערכת המשפט האמריקנית שבה העדות הבלתי מוגנת שלי שימשה כמזון בידורי לרשתות החברתיות. כשעמדתי בפני שופט בבריטניה, זכיתי במערכת איתנה והוגנת שבה הגנו עליי מפני הצורך לחשוף את הרגעים הגרועים ביותר של העדות שלי מול התקשורת העולמית ושם בית המשפט קבע כי הייתי נתונה לאלימות מינית ואלימות במשפחה. אולם בארצות הברית מיציתי כמעט את כל המשאבים שלי לפני ובמהלך משפט שבו נכנסתי למשפט שבו לא נכללו ראיות ישירות המאששות את עדותי ושבו הכוח והפופולריות חשובים יותר מההיגיון ומהליך הוגן".
הרד הוסיפה: "נחשפתי לסוג של השפלה שאני פשוט לא יכולה לחיות מחדש. גם אם הערעור שלי בארצות הברית היה מצליח - התוצאה הטובה ביותר היא משפט חוזר שבו חבר מושבעים חדש יצטרך לשקול שוב את הראיות. אני פשוט לא יכולה לעבור את זה בפעם השלישית. הזמן יקר ואני רוצה לבלות את זמני בצורה פרודוקטיבית. יותר מדי שנים אני כלואה בהליך משפטי מפרך ויקר שהוכיח את עצמו שאינו יכול להגן עליי ועל זכותי לחופש הביטוי. אני לא יכולה להרשות לעצמי להסתכן בחשבון בלתי אפשרי - כזה שהוא לא רק כלכלי אלא גם פסיכולוגי, פיזי ורגשי. נשים לא צריכות להתמודד עם התעללות או פשיטת רגל כדי לומר את האמת שלהן".
הרד סיכמה: "בסגירת התיק הזה אני בוחרת בחופש להקדיש את זמני לעבודה שעזרה לי להחלים אחרי הגירושים שלי, עבודה שמוקדשת לתחומים שבהם אני מרגישה שרואים, שומעים ומאמינים בי ואני יודעת שאני יכולה לחולל שינוי. לא אהיה מאוימת או מיואשת ממה שקרה כתוצאה מהאמת. אף אחד לא יכול ואף אחד לא ייקח את זה ממני. הקול שלי נשאר לנצח הנכס היקר ביותר שיש שלי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גב' הרד מוכנה לקבל את פסיקת בית משפט רק אם היא לטובתה
    ש"ג 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרנית היתה , שקרנית נשארה . מתעללת ואלימה , היתה אמורה גם לשבת בכלא . "חופש הדיבור שלי " , עאלק , מה עם חופש דיבור של אחרים ? מה אם ראיות של התנהותה שכל העולם ראה ושמע?
    סגור
  • 1.
    אמבר, בואי לישראל. כאן בטוח לא תהיי עצובה. (ל"ת)
    אלי 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור