קריירה ולימודים

סאבלימינל והצל חוגגים: זה השיר הראשון שהוציאו אחרי 15 שנה

סאבלימינל והצל, צמד הראפרים שעשו קאמבק מרגש וחזרו להופיע, הקליטו שיר ראשון מזה 15 שנה שנקרא "ואטוס לוקוס"
מערכת ice | 
סאבלימינל והצל (צילום אינסטגרם)
סאבלימינל והצל, צמד הראפרים המצליח שכיכב בישראל ושרף את הבמות בתחילת שנות ה-2000, שחררו הבוקר (שלישי) שיר ראשון וחדש אחרי 15 שנה בהם לא הקליטו יחד. השיר נקרא "ואטוס לוקוס", והוא שוחרר כמובן אחרי סכסוך מתוקשר של למעלה מעשור, אחרי שלאחרונה הם גם הודיעו כי הם חוזרים להופיע יחדיו  בהיכל מנורה בשתי הופעות ב-21 ו-22 החודש.
כזכור, לאחרונה השניים כבר ערכו את הקאמבק הרשמי עם הופעה במועדון הבארבי שבתל אביב, שבמקרה המופע נפל על יום הולדתו ה-45 של יואב אליאסי (הצל). בשלב מסוים תוך כדי ההופעה, הזמר גבריאל, מלהקת עדן, עלה על הבמה והצטרף אל סאבלימינל בשירת השיר "Happy Birthday" לכבוד הצל.
 
שמעוני הביא גם עוגה לכבוד האירוע ותוך כדי שהוא מחזיק אותה, בירך את הפרטנר שלו: ״אני אוהב אותך יותר ממה שאהבתי אי פעם והיום כתבתי לך ברכה, אמרתי שאנשים צריכים להכיר אותך באמת, כמו שאתה מתבייש להראות להם, שאתה לב זהב, שאתה מצחיק, שאתה אינטליגנט".
הצל הודה למעריציו על הברכות בחשבון האינסטגרם שלו וכתב את הדברים הבאים: "אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם שאתם הולכים איתי דרך כבר הרבה שנים, מאמינים בי, שומרים עליי ומחבקים אותי ורואים שיש תמורה להתמדה. ולמרות שניסו להפוך אותי למפלצת מנודה ומוחרמת, הם לא ניצחו אותי, לא השתיקו אותי ולא עצרו אותי ובסופו של דבר  ניצחתי בזכותכם. אז תודה רבה לכולם! אוהב אתכם מכל הלב ויאללה ממשיכים להילחם! אז מאחל לעצמי עוד הרבה שנים של עשייה למען ארץ ישראל ושרק שנמשיך לעלות ולהתחזק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה