קריירה ולימודים

שלמה גרוניך במהלך מפתיע: "תסלחו לי על כל הטעויות"

שלמה גרוניך, שעורר סערה גדולה עם אמירות גזעניות במהלך הופעה בפסטיבל עין גב, מוציא שיר חדש: "מתגעגע אל הקהל. מחכה לשוב אל ההיכלים הגדולים, לאהוב את הקהל ולהיות נאהב בחזרה"
מערכת ice |  1
שלמה גרוניך (צילום פייסבוק/ שלמה גרוניך)
שלמה גרוניך, הזמר הוותיק שעורר לפני כשנה סערה גדולה עם אמירותיו בפסטיבל עין גב, עם אמירות גזעניות נגד עדות המזרח, הפתיע היום (חמישי) אחרי שהוציא שיר חדש בשם "ככה זה היום", שעוסק בחרטה והרצון לחזור לבמות הגדולות.
בהודעה שיצאה מטעמו של גרוניך על שירו החדש נכתב: "גרוניך, המתגעגע אל הקהל, מופיע כעת בסדרת מופעים אינטימיים ומחכה לשוב אל ההיכלים הגדולים, לאהוב את הקהל ולהיות נאהב בחזרה".
 
בשיר שנכתב על ידי מירב רוט והולחן על ידי גרונך עצמו , המוזיקאי מהרהר האם הוא אי פעם יוכל לחזור לקדמת הבמה בישראל: "הסיפור שלי נכתב/ הסתער מתו אל תו/ איך בן ליל הסימפוניה נגמרה/ תסלחו נא לי על כל הטעויות/ הפסנתר שלי אהב אתכם מאד/ ועוד יש לי מה לומר/ ואם עוד לא מאוחר/ תנו לי רק עוד את המנגינה/ הזאת", נכתב בשיר.
כזכור, אחרי הסערה שחולל, בני משפחתו של גרוניך סיפרו: ""הוא סובל מדימנציה. בשנה האחרונה חלה התדרדרות חדה במצבו, רק לפני ימים אחדים עבר איבחונים. הוא חווה ניתוקים, אומר פעמים רבות דברים ללא הקשר. חשבו לבטל הופעות אבל זה מחייה אותו. אני מוסיפה: זאת מחלה שמשנה התנהגות. גרוניך מתנצל מעומק ליבו על הדברים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם אוהבים אשכנזים-כעת אני מרגישה מיותרת. (ל"ת)
    סוף מעשה במחשבה תחיל 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור