קריירה ולימודים

"רוקדים עם כוכבים" בליהוק מפתיע: הח"כית לשעבר תככב העונה

"רוקדים עם כוכבים" השלימה באופן סופי את הליהוקים לעונה הקרובה שתעלה לאוויר באביב הקרוב בקשת 12, כאשר הליהוקים הסתיימו באופן סופי עם ליהוקה המפתיע של חברת הכנסת לשעבר, אורלי לוי אבוקסיס. רשימת המתמודדים הסופית לפניכם
מערכת ice |  3
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
"רוקדים עם כוכבים" היא ללא ספק תוכנית ריאליטי הריקודים הטובה ביותר בישראל. היום (שלישי) חובבי התוכנית האהובה שמשודרת בקשת 12 קיבלו בשורות משמחות, אחרי שנודע כי העונה החדשה תעלה כבר באביב הקרוב לאוויר.
בתוך כך, מי שלוהקה היום לתוכנית היא לא אחרת מאשר חברת הכנסת לשעבר, אורלי לוי אבוקסיס, בתו של דוד לוי. בכך למעשה הקאסט הסופי של הסדרה נסגר, כאשר שמחה גואטה, הדוגמנית וכוכבת הריאליטי, שחיכתה לתשובות אחרי שעשתה לאחרונה את האודישנים, התאכזבה לגלות שלא לוהקה לעונה שתעלה כאמור באביב הקרוב לשידור בקשת 12.
 
אז כעת, אחרי שכאמור הליהוקים הסתימו באופן סופי והזוגות ייקבעו בקרוב, רשימת המשתתפים המלאה, שיתחרו על תואר הרקדן הטוב ביותר, כוללת את: עדי חבשוש, קובי מימון, גיה באר ג'ורביץ, נסרין קדרי, דנה גרוצקי, עופר שכטר, קים אור אזולאי, ניבר מדר, אלה לי להב, ברק שמיר, דידי הררי, יוגב מלכה, לי בירן, דורון בן דוד, יסמין לוקאץ, נרקיס, שי גל ואורלי לוי אבקסיס. מה שבטוח - הולך להיות מעניין מאוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הז.. הפוליטית הראשונה.בושה לתת לה במה (ל"ת)
    אלמוני 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    מעניין למה שמחה לא לוהקה (ל"ת)
    אלירן 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    רוקדים עם כוכבים
    אהובה 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לכולם
    סגור