קריירה ולימודים

מהפכה בהטבות וביטוחי הבריאות לעובדים: כך זה יעבוד

הסטארט-אפ ״זורו״ נחשף לראשונה ומגייס 11.5 מיליון דולר: הסטארט-אפ הישראלי פיתח פלטפורמה המבוססת על ניתוח נתונים ומסייעת למעסיקים ועובדים לעבור מתוכנית ביטוח בריאות אחידה לתוכנית מותאמת אישית
מערכת ice |  2
עובדים בבידוד (צילום freepik)
זורו, חלוצה בתחום האופטימיזציה של הטבות בריאות לעובדים, מעסיקים וסוכנים, הודיעה היום על יציאה ממצב stealth ועל סבב גיוס של 11.5 מיליון דולר בהובלה משותפת של פיטנגו ו-10D. הכספים ישמשו להאצת מאמצי המחקר והפיתוח של החברה ולהרחבת מעגל הלקוחות.
בשוק האמריקאי, נושא ההטבות וביטוחי בריאות לעובדים הוא מורכב, עמום ומכביד. עבור המעסיקים והסוכנים, תהליך הצעת ההטבות מביא לעיתים קרובות לחריגות תקציב בלתי צפויות, התעסקות אינסופית והסחת דעת של המעסיק. עבור העובדים,  רוב הטבות הבריאות המוצעות הנם כלליות וגנריות, ולרוב, לגמרי מחוץ לשליטתם.
 
הפלטפורמה של זורו מנסה לשנות ולפשט את התהליך על ידי ניתוח יעדי ההטבות של המעסיקים ויוצרת תקציב מקיף וקצבה לכל עובד או קבוצת עובדים. הפלטפורמה מספקת פתרון לניהול ביטוחים מקצה לקצה על פני ממשק אחד שמנהל את ההטבות בצורה אפקטיבית. בנוסף, הפלטפורמה פועלת כמלווה פיננסית המנתחת את צורכי הבריאות של העובדים, המצב המשפחתי, סיכויי סיכונים ומאפיינים אישיים אחרים, ומייצרת חבילת הטבות מומלצת המורכבת מביטוח בריאות, כיסויים משלימים, פתרונות בריאות דיגיטליים ייחודיים ושירותים אחרים בעלי ערך כלכלי.
גיא איזיקיאל, מנכ״ל ומייסד שותף בזורו: "זורו נמצאת בצומת החשוב בין מגזרי הבריאות והפיננסים, אנו גאים שפיתחנו טכנולוגיה שהופכת את הצעת תוכניות ביטוח הבריאות לעובדים לשקופות יותר, חסכוניות יותר ומותאמות אישית. הפתרון שלנו משדרג את המודלים המיושנים של הטבות בריאות לעובדים ומעניק למעסיקים יכולות לחיזוי עלויות מראש, תוך שהוא מספק לעובדים את הכיסוי המתאים ביותר לצרכיהם. צוות זורו מורכב ממומחים בתחומי הבריאות, אינשורטק, תוכנה וביג דאטה, המהווים נכס ייחודי המאפשר לנו להגשים את המשימה החשובה של הנגשת שירותי בריאות איכותיים במחירים נגישים".
רמי קליש - מנהל שותף ומייסד משותף בפיטנגו: "המייסדים של זורו מינפו את הרקע החזק שלהם בתחום הבריאות, ההשקעות הפיננסיות והטכנולוגיה כדי לתת מענה לצורך שלא נענה עד היום בשוק. המודל החדש המפשט את תהליך בחירת הטבות הבריאות לעובד, ללא ספק יראה אימוץ מהיר על ידי עסקים קטנים עד בינוניים בשל קלות השימוש בו והחזר ההשקעה המיידי."
יהל זילכה, שותף מנהל ב-10D: "כמעט 90% מהמעסיקים מתכננים לבצע שינויים בשיתופי הפעולה עם ספקי ביטוח הבריאות שלהם בשנתיים הקרובות, אך עדיין חסרים להם הכלים שבאמצעותם יוכלו להציע לעובדים ביטוח בריאות מותאם אישית. באמצעות תעדוף הצרכים הבריאותיים והפיננסיים של העובדים, זורו מעבירה את השליטה לעובד כדי להבטיח כיסוי ביטוחי מרבי ואידיאלי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צוות חלש. מוצר מיותר, פתרון שמחפש בעיה.
    דן דן 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדשנות פרהסטורית
    סגור
  • 1.
    צוות חלש. מוצר מיותר - פתרון שמחפש בעיה.
    דן דן 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדשנות פרהיסטורית
    סגור