קריירה ולימודים

נערכים לאקדמיה בעידן הבינה המלאכותית: הכנס המיוחד של אפקה

באפקה מאמינים כי הבינה המלאכותית כאן כדי להישאר ויש להכין את מהנדסי העתיד לעולם בו היא כלי עבודה מרכזי עבורם. באמצעות עדכון שוטף של הפדגוגיה ותוכניות הלימוד והקניית הכישורים הנדרשים לצרכי שוק התעסוקה הטכנולוגי המתפתח, יגיעו הסטודנטים אל התעשייה כשהם מצוידים בידע ובכישורים חיוניים רלוונטיים
מערכת ice | 
כנס השפעת הבינה המלאכותית (צילום לילך ברעם)
אפקה, המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב, קיימה אמש (רביעי, 21.6) את כנס מהנדסים את הבינה - השפעת הבינה המלאכותית על תעשייה, מחקר והוראה. הכנס הינו יריית פתיחה בסדרה של אירועים בשיתוף גופים מובילים מהתעשייה ומהאקדמיה ביוזמת המרכז לקידום הוראה של מכללת אפקה. הכנס נועד בין היתר בכדי לתת מעטפת רחבה לסגל במטרה לייצר שיח אקדמי על דרכים לשילוב של בינה מלאכותית כחלק מההוראה והמחקר תוך התייחסות לסוגיות האתיות שהנושא מעלה.
באפקה מאמינים כי הבינה המלאכותית כאן כדי להישאר ויש להכין את מהנדסי העתיד לעולם בו היא כלי עבודה מרכזי עבורם. באמצעות עדכון שוטף של הפדגוגיה ותוכניות הלימוד והקניית הכישורים הנדרשים לצרכי שוק התעסוקה הטכנולוגי המתפתח, יגיעו הסטודנטים אל התעשייה כשהם מצוידים בידע ובכישורים חיוניים רלוונטיים.
בין המשתתפים בכנס: פרופ' אביתר מתניה, אוניברסיטת ת"א, ראש מערך הסייבר הלאומי לשעבר, ד"ר תומר סיימון, המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, ד"ר תהילה שוורץ אלטשולר, עמיתה בכירה, ראש התוכנית לדמוקרטיה בעידן המדע. וד"ר ליאור רוזנצוויג, ראש בית הספר למדעי הנתונים ובינה מלאכותית, במכללת אפקה.
 
פרופ' ענת רטנובסקי, המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים במכללת אפקה: "כמכללה אשר מחנכת את המהנדסים הבאים של מדינת ישראל, אנו חייבים לתת להם את הכישורים לעולם עם בינה מלאכותית כדי שיוכלו להשתלב ולהוביל את שוק העבודה העתידי. הכנס הינו יריית פתיחה בסדרת אירועים וסדנאות לסגל ההוראה".
ד"ר אירמה ג'ן, ראש המרכז לקידום הוראה באפקה: "אין ספק כי בעתיד הלא כל כך רחוק, כלי ה-AI יחליפו את המקצועות הבנויים על משימות רפטטיביות. הנדסה כמקצוע הדורש חשיבה מורכבת ויצירתית וקבלת החלטות אינה הולכת לשום מקום אך יהיה עליה להתאים עצמה לעולם חדש ומתפתח.  לאור המציאות הזאת, חשוב להקנות לדור העתיד של המהנדסים את אבני הבניין שיאפשרו להם להישאר רלוונטיים בשוק העבודה, מיומנויות חברתיות, יכולות מעולמות מדעי הרוח ואת היכולת לחשיבה גמישה שאיננה שחור או לבן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה