קריירה ולימודים

כנס הייטק מיוחד נערך בישראל: אלה הטיפים להתמודדות עם עובדים

המפגש נערך ביוזמת מנהלת מרכז לאודר, קרן כהן, שאמרה בכינוס: ״עולם התעסוקה החדש מאופיין בלא מעט פערים בין הציפיות והצרכים של העובדים ובין יעדי ויכולות הארגון. אלו פערים שניתן וצריך לגשר עליהם, על מנת לייצר הזדמנויות תעסוקה חדשות בתעשיית ההייטק בנגב ולהעשיר את ההון האנושי של החברות הפועלות באזור"
מערכת ice | 
פורום משאבי אנוש בהייטק (צילום יחצ)
במרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב, מיסודם של רונלד לאודר ו-JNF ארה״ב, התכנסו היום (ראשון) עשרות מנהלי ומנהלות משאבי אנוש החברים בפורום מנהלי משאבי אנוש בהייטק בדרום. במפגש שנערך בעיר באר שבע דנו בכירי חברות ההייטק בדרכי הפעולה המיטביות לפתרון קונפליקטים בתוך הארגון.  
המפגש נערך ביוזמת מנהלת מרכז לאודר, קרן כהן, שאמרה בכינוס: ״עולם התעסוקה החדש מאופיין בלא מעט פערים בין הציפיות והצרכים של העובדים ובין יעדי ויכולות הארגון. אלו פערים שניתן וצריך לגשר עליהם, על מנת לייצר הזדמנויות תעסוקה חדשות בתעשיית ההייטק בנגב ולהעשיר את ההון האנושי של החברות הפועלות באזור. כל זאת, מתוך חזון לפיו כוח אדם איכותי שמוצא הזדמנויות תעסוקה בנגב גם מקים כאן את ביתו״.  
את המפגש הובילו עו״ד חן אביטן, מייסד ״אומדנא״ מרכז הגישור והבוררות החדש בבאר שבע ואילנה גינזבורג, סמנכ״לית משאבי האנוש בחברת ההייטק רזיליון. במסגרת מפגשי פורום מנהלי משאבי אנוש, מרכז לאודר מפגיש את המעסיקים המובילים בנגב ובדרום עם גורמי מקצוע מומחי תוכן בתחומים להם ערך רב לעבודת הארגונים בנגב.  
 
״במערכת היחסים בין עובד ומעסיק, בדומה למערכות יחסים ממושכות אחרות, יש סיכוי גבוה להגיע להסכמה גם ברגעי משבר״, אמר עו״ד אביטן, ״למרות העלות ומשך הזמן הארוך הנדרש לניהול הסכסוך בבתי המשפט, פעמים רבות ההליך לא מוביל את הצדדים לפתרון הרצוי. צד שזוכה בהליך המשפטי יכול להפסיד בראייה הכוללת, שכן לא באמת קיבל את המענה לו היה זקוק. גישור אינו רק הליך רשמי המתבצע בהפניה מבית המשפט, אלא כלי חשוב שצריך להיות בידי כל מנהל״.   
במפגש שיתפה גינזבורג בכלים פרקטיים לפתרון משברים בתוך חברת הייטק. עשרות מנהלות ומנהלי משאבי האנוש שהשתתפו בפגישה ניהלו דיון פתוח כיצד מתווכים בין הדרג הניהולי בארגון וצרכי הארגון, לבין ההון האנושי המהווה את ליבת העשייה של החברה ולו צרכים ורצונות ייחודיים. יחד ניסו המנהלים להגדיר כיצד מזהים ומשמרים את העובדים המהווים נכסים לארגון. לקראת סיום המפגש נערכו סימולציות המדמות משברים במקום העבודה ואת ההזדמנות לפתור אותן באמצעות כלים גישוריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה