קריירה ולימודים

מהפכה במכון התקנים: זו ההחלטה החריגה שהתקבלה

שר הכלכלה ניר ברקת מכריז: מכון התקנים עובר מתל אביב לירושלים. השר ברקת: ״החלטה היסטורית שתחזק את ירושלים, תוך שידרוג השירות של המכון והתאמתו לפתיחת הייבוא ולרפורמת ׳מה שטוב לאירופה טוב לישראל׳״
מערכת ice |  3
מכון התקנים הישראלי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הוועד הפועל של מכון התקנים הישראלי אישר את בקשתו של שר הכלכלה ניר ברקת להעברת המכון לירושלים, זאת בהתאם להחלטת הממשלה על מעבר משרדי ממשלה ויחידות ממשלתיות לירושלים. המכון, שמציין בשנה זו 100 שנים להיווסדו פועל כיום משכונת רמת אביב בתל אביב.  טרם ההחלטה של הוועד הפועל נפגש שר הכלכלה ברקת עם יו״ר מכון התקנים וביקש מהועד הפועל של המכון לקבל החלטה על העברת המכון לירושלים כדי לחזק את העיר. 
ראש העיר ירושלים לשעבר ושר הכלכלה והתעשייה ח״כ ניר ברקת: ״זו החלטה היסטורית שקובעת בשעה טובה את מיקומו של מכון התקנים בבירתה של מדינת ישראל. כמי שהוביל את ירושלים כראש העיר עשור בשנים וכאיש ירושלים, אני מחויב לביצורה וחיזוקה הכלכלי של בירתנו הנצחית. מכון התקנים יעבור בתקופה הקרובה שינוי עומק בהתאם לחקיקת חוק ׳מה שטוב לאירופה טוב לישראל׳ וייקח חלק מהותי בשינוי תפיסת הייבוא לישראל. מעבר מכון התקנים לירושלים יתקיים בהתאם למדיניות הממשלה להעברת כלל המשרדים והיחידות הממשלתיות לירושלים. ירושלים היא המקום הטבעי למשכנו של מכון התקנים הישראלי, ותביא פעילות כלכלית ענפה לירושלים ובתוספת של משרות עבודה איכותיות. הנחיתי את משרד הכלכלה והתעשייה לסייע במעבר ככל האפשר בכדי להאיץ את התהליך״.
 
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״משרות איכותיות נוספות בדרך לירושלים- ככה מחזקים את העיר. העברתו של מכון התקנים לעיר היא בשורה כלכלית ואיכותית שתפתח ותעשיר את הכלכלה הירושלמית. אני מודה לשר הכלכלה והתעשייה, חברי ניר ברקת על המחוייבות לעיר ועל העבודה המאומצת וההצלחה״. 
יו״ר הוועד הפועל של מכון התקנים אמיר שני: "אנו שמחים וגאים על ההחלטה להעברת המכון לירושלים בירת מדינת ישראל. למכון יש היסטוריה מפוארת של עשייה למען אזרחי ישראל ושמירה על איכות ובטיחות המוצרים שהם צורכים ואין ראוי מכך שניקבע את מקום מושבנו בירושלים. ננצל את המעבר לשדרוג המתקנים והשרות, במטרה להתאים את הפעילות לעתיד, ונסייע לעובדי המכון להשתלב במיקום החדש שלנו בירושלים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיתוף של שר מושחת ויו״ר מושחת
    מידה 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ירושלים ועסקים …. בדיחה
    סגור
  • מה אתה מקשקש ?
    אריק 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזהה כדי שיהיה ניתן לתבוע אותך על הוצאת דיבה.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לניר ברקת, יישר כח
    משה 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יישר כח לשר הכלכלה ניר ברקת על החלטה הנכונה למען מדינת ישראל.
    סגור