קריירה ולימודים

רשות המסים נערכת לחלוקת פיצויים: זה מה שיקרה מהערב

?לאור המצב הביטחוני: היערכות רשות המסים לטיפול בנזקים הישירים. המוקד הטלפוני יהיה זמין לפניות הציבור היום (שבת) בין השעות 15:00 ל-19:00, ובימים הבאים בין השעות 08:15 ל-19:00, עד להודעה חדשה
מערכת ice |  1
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
לאור המצב הביטחוני במדינת ישראל, פתחה רשות המסים היום (שבת) את מוקד קרן הפיצויים המטפל בנזקים הישירים שנגרמים לביתם ולרכושם הפרטי והעסקי של אזרחי מדינת ישראל.
המוקד הטלפוני יהיה זמין לפניות הציבור היום (שבת) בין השעות 15:00 ל-19:00, ובימים הבאים בין השעות 08:15 ל-19:00, עד להודעה חדשה. עוד נמסר כי ניתן להתקשר למוקד בטלפון 4954*.
 
ההודעה הזו מגיעה לאחר שהביטוח הלאומי הודיע כי הוא מממן את הסיוע בנפגעי חרדה הניתנים על ידי פסיכולוגים ועובדים סוציאלים שמומחים בטיפול בטראומה. הטיפולים, גם באמצעות טיפולים מקוונים (זום) וזאת כדי לאפשר שהייה במרחבים המוגנים או בסמוך להם לאור המצב הבטחוני הרגיש. 
הסיוע, בין היתר, כולל: טיפול מיידי במימון הביטוח הלאומי, עד 12 טיפולים פסיכולוגיים (במידת הצורך, יאושרו טיפולים נוספים), טיפולים אישיים, המותאמים גם לילדים ולמשפחות, ניתן לתת טיפול אישי, זוגי או משפחתי. במרחב הדרומי - הטיפולים ניתנים על ידי מרכזי חוסן. במרחב הצפוני- הטיפולים ניתנים במרכז ׳משאבים׳. באזור המרכז- הטיפולים ניתנים באמצעות נט״ל ועמותת ׳עמך׳. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך להודיע לגפני
    מנחם מנדל רופשיץ 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם החרדים בכל הישיבות עברו לילות קשים ללא שינה שוקדים על לימוד התורה. שחלילה לא יפגעו בהם וימנעו מהם פיצויים ראויים
    סגור