קריירה ולימודים

החל ביום ראשון: זו העיר בה יפעלו הגנים 6 ימים בשבוע

תל אביב הודיעה כי בעקבות החלטת שר החינוך להחזיר את כל מערכת החינוך לעבודה בהיקף מלא, בגנים ברחבי העיר יעבדו שישה ימים בשבוע לפי שעות הפעילות כפי שהיה עד פרוץ המלחמה
מערכת ice | 
שגרת לימודים במלחמה (צילום שאטרסטוק)
בתל אביב חוזרים לשגרה: החל ביום ראשון, 26/11, יחזרו גני הילדים בעיר תל אביב-יפו לפעילות מלאה של שישה ימים בשבוע. זאת, בעקבות החלטת שר החינוך להחזיר את כל מערכת החינוך לעבודה בהיקף מלא - שישה ימים בשבוע לפי שעות הפעילות כפי שהיה עד פרוץ המלחמה.
נכון להיום, המחסור בצוותי חינוך בגנים העירוניים, לנוכח המצב בו אנו נמצאים, עומד על 31 גננות עובדות משרד החינוך (חינוך מיוחד ורגיל) ולפי צפי בחודשיים הקרובים יעדרו 19 גננות נוספות. לצערנו הרב, אין למשרד החינוך כ"א למילוי מקום להחלפתן הקבועה של 50 גננות.
 
על כן, על פי החלטת ראש העירייה, רון חולדאי: "במטרה להימנע ככל שביכולתנו מסגירתם של גנים, את מקומן של הגננות החסרות ימלאו תומכות חינוך עירוניות (סייעות)".
במקביל, עוד נמסר מטעם עיריית תל אביב-יפו כי יובהר כי כלל הגנים ימשיכו לפעול ממיקומם, לרבות אלו שהועברו למבנים חלופיים, בהם הם יפעלו עד תום פרויקט מיגונם התקני וזאת כדי לשמור על בטיחות הילדים ואנשי החינוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה