קריירה ולימודים

הראל ויזל סידר לעומר אדם 250,000 דולר: מה יעשה בכסף?

הזמר הודיע: "לפני מספר ימים פניתי לחבר שלי הראל ויזל הבעלים של קבוצת פוקס והוא חיבר אותי לאיש יקר- בוב בוק שמיד הרים את הכפפה. אני שמח לבשר לכם שבוב ומשפחתו מארה"ב, אוהבים גדולים של מדינת ישראל, נרתמו בענק למשימה. בוב מניע את הפרוייקט מחדש עם תרומה מדהימה של 250 אלף דולר"
מערכת ice |  1
פוקס בקמפיין חדש לחורף (צילום דימה טליאנסקי, מסך מתוך הפרסומת)
אחרי שכבר סגר את המיזם לפני קצת יותר משבוע בשל העדר מקור מימון למהלך, עומר אדם מחזיר את מיזם המוניות, נעזר בהראל ויזל, הבעלים של פוקס שקישר אותו לתורם מארה"ב, שתרם 250 אלף דולר למיזם, זאת אחרי שתרם בעצמו מאות אלפי שקלים לפרויקט.
אדם הודיע בסטורי מרגש: "שותפים שלי! תאמת שאותי זה מרגש. בכל פעם שאתם פוגשים אותי אני שומע כמה חסר לכם המיזם של המוניות, כמה זה עזר לכם וכמה בזכות זה הגעתם ליקירכם במהירות. כמו שהבטחתי לכם שנחזור, אז אנחנו ממחר חוזרים!".
 
עוד הודיע: "לפני מספר ימים פניתי לחבר שלי הראל ויזל הבעלים של קבוצת פוקס והוא חיבר אותי לאיש יקר- בוב בוק שמיד הרים את הכפפה. אני שמח לבשר לכם שבוב ומשפחתו מארה"ב, אוהבים גדולים של מדינת ישראל, נרתמו בענק למשימה. בוב מניע את הפרוייקט מחדש עם תרומה מדהימה של 250 אלף דולר - למענכם. מימון מלא לכל החיילים שחוזרים הביתה למשך כשמונה ימים".
כמו כן הסביר: "כדי להיות ממוקדים ולהצליח לפעול לימים רבים אנחנו נפעל עם כמה קריטריונים. המוניות יהיו לחיילים המשרתים בעזה/לבנון/איו"ש שנמצאים ללא ‏лחבורה ציבורית סביבם. המוקד יפעל עם תקציב יומי מוגבל המוקד יפעל בין השעות 10-18".
לסיום הדגיש: "כרגע אנחנו נפתחים ממחר! לזמן מוגבל עם התקציב הזה, ואל תדאגו אני עובד על לגייס להמשך אנחנו כאן בשבילכם ונעשה הכל כדי להחזיר את כולכם הביתה במהירות ובטחה. אוהב אותכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הראל ויזל מאחל לך סרטן ! (ל"ת)
    אסף 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור