קריירה ולימודים

בעלי מפרץ חיפה חוגג: זינק למקום ה-12 בדירוג עשירי העולם

גאוטם אדאני, המייסד והיו"ר של קבוצת Adani ששולטת ומפעילה את נמל חיפה, חזר לעמדה היוקרתית באסיה לאחר שהדיח את יו"ר ריליאנס תעשיות, מוקש אמבאני, שתפס את המקום הראשון לאחר ההסתבכויות שלו בשנה האחרונה. הונו כעת: 97.6 מיליארד דולר
מערכת ice |  3
גאוטם אדאני ונמל חיפה (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ שיר טורם, pexels)
הבעלים של קבוצת 'אדאני', הבעלים של מפרץ חיפה, המיליארדר גאוטם אדאני, הוא שוב האדם העשיר ביותר באסיה, כך על פי הנתונים המעודכנים של מדד המיליארדרים של בלומברג שפורסם היום (שישי) על רקע הזינוק האחרון בהונו.
המייסד והיו"ר של קבוצת Adani חזרו לעמדה הניצבת באסיה לאחר שהדיח את יו"ר ריליאנס תעשיות, מוקש אמבאני, שתפס את המקום הראשון לאחר שהיננבורג ריסרץ' האשים את קבוצת אדאני ב"מניפולציות חצופות במניות והונאת חשבונאות" במשך עשרות שנים, אך לאחרונה הסתיימה ללא כל סנקציה נגד אדאני.
 
הדו"ח כרסם באמון המשקיעים ומחק מיליארדי שווי שוק עבור חברות מקבוצת אדאני. ניצחונו של אדאני הגיע ימים ספורים לאחר שבית המשפט העליון בהודו הודיע ​​כי אין צורך בבירורים נוספים מעבר לחקירה המתמשכת של מועצת הניירות והבורסה של רגולטור השוק של הודו (SEBI), אשר חוקרת כעת את הקונגלומרט בעקבות האשמות של הינדנבורג מחקר בינואר האחרון.
לקבוצת Adani יש 10 חברות רשומות בבורסה, כולל Adani Port שעלה ב-2.8% בישיבת המסחר של יום שישי אחר הצהריים באסיה. מניותיהן של החברות הללו עלו לאט לאט מאז ההרס של הינדנבורג. נכון לרגע זה, הונו של עדאני עמד על 97.6 מיליארד דולר והוא היה האדם ה-12 בעושרו בעולם, בעוד שהונו של אמבאני עמד על 97 מיליארד דולר והוא עכשיו במקום ה-13, לפי מדד המיליארדרים של בלומברג.
הונו של עדאני עלה ב-13.3 מיליארד דולר מתחילת השנה, בעוד שעושרו של אמבאני טיפס ב-665 מיליון דולר עד כה. הבעלים של מפרץ חיפה שוב חוזר למשחק אחרי שכבר הגיע בשיאו אל המקום הרביעי בהונו בעולם לפני כשנה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ומשכורות לשלם לעובדים אין לו עבד על המדינה ה ז... הזה (ל"ת)
    יעקב ארדן 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ההודים הם המעצמה המתהוות החדשה (ל"ת)
    לירי 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אנחנו צריכים רק לדאוג לשרות טוב במחיר יעיל
    Mtlk 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העושר זה ענין לא שלנו.אנחנו צריכים שירות טוב יעיל וזול.
    סגור