כסף וצרכנות

רמי לוי, ויקטורי ושופרסל במהלך משותף: לא יעלו מחירים

השר ברקת ביקש מהרשתות שיסרבו לכל עליית מחיר עד לחודש דצמבר 2024 והמנכ"לים מצדם נעתרו וחתמו על הבקשה. יש לציין כי המהלך הזה עוד דורש בחינה של רשות התחרות כדי לתת לה תוקף. בין רשתות השיווק שהשתתפו אפשר למצוא את שופרסל, רמי לוי, ויקטורי וכן מנהלי רשתות קטנות כמו חצי חינם וסלאח דבאח
מערכת ice | 
רשתות מזון (צילום shutterstock)
מחירי מוצרי המזון יפסיקו לעלות? שר הכלכלה ניר ברקת בתכנית חדשה שנועדה לבלום את הזינוק בעלויות המצרכים, ב-N12 פורסם כי לאחרונה זומנו על ידי ברקת מנכ"לים של רשתות השיווק כדי להוציא מהם התחייבות לא להעתר לדרישות היבואנים להעלות מחירים. 
על פי הפרסום בחדשות 12, ברקת ביקש מהרשתות שיסרבו לכל עליית מחיר עד לחודש דצמבר 2024 והמנכ"לים מצדם נעתרו וחתמו על הבקשה. יש לציין כי המהלך הזה עוד דורש בחינה של רשות התחרות כדי לתת לה תוקף.
 
בין רשתות השיווק שהשתתפו אפשר למצוא את שופרסל, רמי לוי, ויקטורי וכן מנהלי רשתות קטנות כמו חצי חינם וסלאח דבאח. רשות התחרות הייתה צריכה לאשר את עצם קיום הפגישה בכלל, כאשר כנראה העובדה שהיא עצמה לא הצליחה להביא לעצירת עליית המחירים, גרמה לה ללכת יד ביד עם משרד הכלכלה.
אין ספק שכעת כשהרשתות מאוחדות יחד עם משרד הכלכלה, לספקים יהיה מאוד לא פשוט למצוא למי למכור את מוצריהן אם יעלו את המחירים שוב וייתכן שלא תהיה להם ברירה אלא לקחת חלק בבלימת עליית המחירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה