כסף וצרכנות

קרפור יוצאת לדרך חדשה: מי משקיעה 80 מיליון שקל ברשת?

קבוצת PFH הצרפתית נכנסת להשקעה בקרפור ישראל, סה"כ שווי העסקה הוא כ-300 מיליון שקל (לפני הכסף). עם השלמת העסקה, ההון העצמי של קרפור צפוי לגדול בכ-270 מיליון שקל
מערכת ice |  3
קרפור (צילום shutterstock)
אתמול (רביעי) נחתם הסכם ההשקעה של קבוצת PFH הצרפתית בקרפור ישראל. חברת האחזקות PFH, בבעלות איש העסקים הצרפתי סיימון פינטו, פועלת בתחומי הלוגיסטיקה והנדל"ן בצרפת ובישראל. 
על פי ההסכם, חברת האחזקות PFH S.A.S הצרפתית תשקיע כ-80 מיליון שקל בקרפור. בנוסף, אלקטרה מוצרי צריכה, בעלת השליטה בקרפור, תשקיע כ-86 מיליון שקל וקבוצת הפניקס תשקיע 14 מיליון שקל נוספים בחברה, השקעה שתומר להון בחברה. סה"כ שווי העסקה הוא כ-300 מיליון שקל (לפני הכסף). עם השלמת העסקה, ההון העצמי של קרפור צפוי לגדול בכ-270 מיליון שקל.
 
העסקה כפופה להגעה להסכמה גם עם אחד משני התאגידים הבנקאיים שקיבלו אופציות בקרפור. עם אחד התאגידים כבר הושגה הסכמה וההערכה היא  שכך יהיה גם לגבי התאגיד השני. עם השלמת העסקה והחתימה עם הבנקים, אלקטרה מוצרי צריכה צפויה לעלות בשיעור אחזקותיה עד לשיעור של כ-48%.
קרפור ישראל ממשיכה בקצב להשלמת תוכנית סיום הסבות הסניפים ופתיחת סניפים חדשים, ומאז השקתה בחודש מאי נפתחו כ-83 חנויות, השבוע יושקו 3 סניפים נוספים בצמרות ת״א, רמלה ויהלומים גבעתיים ויעלו את מספר הסניפים ל- 86. כלל הסניפים מראים עלייה משמעותית במכירות. 
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "אנו שמחים בחתימת ההסכם ההשקעה שמהווה אישור נוסף לפוטנציאל העצום של קרפור ולאמון הגדול בחזונה. PFH היא קבוצת השקעות בינלאומית מובילה בתחומה, עם ניסיון עשיר בלוגיסטיקה ובנדל"ן. אני בטוח שניסיונה הרב והידע שהם מביאים עמם, יתרמו רבות להצלחתה העתידית של קרפור ישראל".
סימון פינטו: "אני מברך על השותפות עם קרפור, רשת קמעונאות בינלאומית מובילה. אני רואה בשותפות זו הזדמנות לפיתוח חדשנות ופתרונות אפקטיביים בשרשרת האספקה והלוגיסטיקה, ומאמין כי ההשקעה תניב בטווח הזמן הקרוב תהליכים שייטיבו עם הצרכנים הישראלים".
אייל אלי יו״ר ארגון העובדים  מברך על כניסתה של  חברת האחזקות PFH, בבעלות איש העסקים הצרפתי סיימון פינטו, להשקעה בקארפור ישראל: ״כניסתו של המשקיע הינה בשורה חיובית שתיתן רוח גבית לחוזקה ואיתנותה הפיננסית של החברה.  אנחנו מתרשמים שכניסתה של החברה, הפועלת בתחומי הלוגיסטיקה והנדל"ן בצרפת ובישראל, משתלבת היטב  עם מאמצי החברה להשבחת הרשת לטובת צרכני ישראל, עובדיה וכלל בעלי העניין ברשת. העובדים ימשיכו להירתם למאמץ העסקי של בניית מותג קמעונאי בינלאומי שפועל בישראל לייצר סטנדרט חדש, איכותי ותחרותי לצרכנים במשק״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איבדו אותי בתור לקוח כשהעלו מחירים פעמיים בשנה הראשונה (ל"ת)
    בלון שהתפוצץ 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רשת מעולה (ל"ת)
    יע 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד בדיחה לאוסף
    ליאת 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    החברה הזו מתדרדרת מרגע לרגע כמה אפשר לגלגל את הבדיחה הזו שנקראת יינות ביתן/מגה ?
    סגור