כסף וצרכנות

שטראוס נכנסת לרשימה השחורה: "לא עמדה בהתחייבותה להוריד מחירים"

לשכת שר הכלכלה ניר ברקת הודיעה כי חברת ״שטראוס״ עברה לרשימה השחורה של חברות שהעלו מחירים בזמן המלחמה: "לא עמדה בהתחייבותה להוריד את מחירי מוצריה למחיר שקדם ל-7 באוקטובר. אנו מאוכזבים מההתנהלות של שטראוס וקוראים לציבור הישראלי לקנות חכם"
מערכת ice |  1
שטראוס (צילום פלאש 90/ דוד כהן, pixabay)
לשכת שר הכלכלה ניר ברקת עדכנה היום (חמישי) את הציבור כי חברת ״שטראוס״ עברה לרשימה השחורה של חברות שהעלו מחירים בזמן המלחמה, זאת לאחר /שלא עמדה לטענתם בהתחייבותה להוריד מחירים למחיר שקדם ל-7 באוקטובר.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם לשכת שר הכלכלה ניר ברקת נכתב כי "לשכת שר הכלכלה ניר ברקת מבקשת לעדכן את הציבור כי חברת ״שטראוס״ עברה לרשימה השחורה של חברות שהעלו מחירים בזמן המלחמה".
 
עוד נכתב בהודעה כי "״שטראוס״ נכנסה לרשימה השחורה לאחר שלא עמדה בהתחייבותה להוריד את מחירי מוצריה למחיר שקדם ל-7 באוקטובר. אנו מאוכזבים מההתנהלות של שטראוס וקוראים לציבור הישראלי לקנות חכם".
כעת, חברת שטראוס מצטרפת לרשימה השחורה של שמונה חברות גדולות במשק שלא הורידו את המחירים של מוצריהן למחיר שקדם ל-7 באוקטובר, כאשר בנוסף אליה נמצאות חברות אסם, שסטוביץ, ויסוצקי, יכין, זוגלובק, בית השיטה ואחווה. מי שנמצאות ברשימה הירוקה של חברות שלא העלו את מחיריהן אחרי ה-7 באוקטובר הן: "יוניליוור, תנובה, טמפו, קוקה קולה, סלטי שמיר, דיפלומט, סוגת וויליפוד.
משטראוס נמסר: "כחברה ישראלית ציבורית שטראוס פועלת בשקיפות מירבית ותוך מחוייבות כלפי הצרכנים לשמירה על רמת מחירים הוגנת ותחרותית. שטראוס פועלת על פי הסיכומים עם משרד הכלכלה, מעניקה הנחות לקימעונאים בהיקפים רחבים יותר מאלו שסוכמו ואשר מכוחם נכללה  ברשימה הלבנה מלכתחילה. למעשה, לצד המבצעים, סל המוצרים של החברה לקמעונאים כיום משקף מחיר נמוך יותר מאז ה-7.10".
"גם בימים אלו נמצאת החברה בשורה של מבצעים במוצרים השונים, אשר הורחבו לקראת החגים ואין בכוונתה לעלות מחירים בעת הזו. צר לנו כי שר הכלכלה סירב להיפגש עם חברת שטראוס בכדי לשמוע את הנתונים האמיתיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טלאי שחור... כמו טלאי צהוב...
    השואל 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים כמה שטויות יש לברקת
    סגור