כסף וצרכנות

קרפור בהודעה משמחת: זו העיר שקיבלה סניף מרקט חדש

קרפור ישראל ממשיכה להתרחב ופותחת לראשונה סניף מרקט בגבעתיים, סניף זה הינו הסניף השני בגבעתיים, סניף נוסף שפועל במתכונת סיטי ממוקם בקניון גבעתיים (ויצמן 71)
מערכת ice |  3
קרפור (צילום shutterstock)
רשת הקמעונאות קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה סניף חדש בגבעתיים שיפעל במתכונת מרקט. הסניף החדש, הושק אמש (שלישי) ברחוב כורזין 1 .
סניף זה הינו הסניף השני בגבעתיים, סניף נוסף שפועל במתכונת סיטי ממוקם בקניון גבעתיים (ויצמן 71). בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, הסניף החדש שהושק אמש, תוכנן על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה. 
 
מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "אנו גאים לפתוח את הסניף השני בעיר גבעתיים, שיפעל בקונספט מרקט ויצטרף אל 85 סניפי הרשת שנפתחו ברחבי הארץ תוך פחות משנה. כחלק מתכנית הצמיחה של קרפור, חרטנו על דגלינו להגיע לכמה שיותר מוקדים ולהציע את מגוון הקטגוריות המשתלמות והאיכותיות שאנו מציעים ללקוחות הרשת".
עוד הוא הוסיף: "מתוך כך, אני מזמין את תושבי גבעתיים והסביבה להגיע לסניף המרקט החדש והמושקע, ולהנות מחווית קניה אירופאית, במחירים אטרקטיביים וכמובן, ממוצרי קרפור האיכותיים והמשתלמים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה קורה עם סניף קריית ראשון בראש לציו? ן (ל"ת)
    יעקב 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קרפור פיקציה. פותחים סניפים וחסרים מוצרים. (ל"ת)
    Raffi 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    באו להרויח בגדול
    יוסך המסביר 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא כדי למכור בזול.
    סגור