כסף וצרכנות

כל ההטבות למופעי הילדים בפסח: היכן תמצאו את הזול ביותר?

חג הפסח הקרב ובא, מביא איתו שלל מופעים והצגות לילדים, היכן תמצאו מופעי פסח בלי לקרוע את הכיס? המשיכו לקרוא כדי לדעת את כל המחירים שמציעים מועדוני הצרכנות השונים והטבות כרטיסי האשראי לכל מופעי פסח לילדים
מערכת ice | 
תרבות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פסח ידוע בתור חג החירות, אבל עם השנים הפך להיות גם חג המופעים הגדולים. השנה ניתן למצוא מגוון רחב של כוכבי ילדים מוכרים שמעלים מופע מיוחד לחג, יובל המבולבל, רינת גבאי ורוי בוי הם רק חלק מהם. חג הפסח הינו חג ארוך שמצריך פעילויות מגוונות עם הילדים והדבר גורר איתו גם הוצאות כספיות גדולות שיכולות להגיע למאות שקלים להופעה אחת בלבד למשפחה, ובסך ימי החג מדובר בהוצאות לא מבוטלות, במיוחד בימים אלה, של אלפי שקלים למשפחה.
אז כדי להקל עליכם, הילה קניסטר בר דוד, מומחית לצרכנות ומנכ״לית מועדון ״שלך״, ערכה השוואה בין מועדוני הצרכנות השונים והטבות כרטיסי האשראי, בכדי שתצלחו את החג עם כמה שפחות נזק לחשבון הבנק. 
 
״חג הפסח 2024 הולך להיות בסימן של חירות תרבותית ומשפחתית. אנחנו רואים ביקושים יפים מאוד במרכזי ההזמנות למופעי החג ככל שאנחנו מתקדמים לחג עצמו. האוירה הציבורית נותנת גם את אותותיה במופעי חג הפסח כאשר אנחנו רואים השנה מגמה מעורבת במחירים ביחס לאשתקד. עליות מתונות בלבד לצד ירידות בחלק מהמופעים של 5-10 אחוזים במחירי השוק. בנוסף, ניתן להוזיל את העלויות על ידי צרכנות נבונה לאחר בדיקה במועדוני הצרכנות השונים, חברות כרטיסי האשראי וזכאויות שאולי שכחנו שיש לנו בארנק, במייל או במגירה. 5 דקות של חיפוש יכולות לחסוך לכם לא מעט כסף״.

בהצגת "נסיך מצרים", ניתן לראות שהמחיר הגבוה ביותר, חוץ ממחיר השוק, הוא המחיר של מועדון ההטבות "אשמורת" ואילו המחיר הזול ביותר הוא של "מועדון שלך" ושל "חבר"

גם בהצגה של "אלאדין" האהוב, "מועדון שלך" ומועדון "חבר" מציעים את המחיר הנמוך ביותר, גם ארגון המורים מספק מחיר נמוך בעוד ש"כאל" מציעים את המחיר הגבוה מביניהם.


בהצגה "יציאת מצרים", מועדון "חבר" ו"מועדון שלך", מציעים את המחיר הזול ביותר, 55 שקל לכרטיס, "כאל" עם המחיר הגבוה ביותר, 92 שקל.


במופע "פנטזיה בקרקס", מועדון "חבר" ו-"מועדון שלך" מציעים את המחיר הזול ביותר, 49 שקלים, לעומת 109 של מחיר השוק
"פסטיבל כוכבי הילדים" נמכר ב-55 שקלים במועדון "שלך" וגם במועדון "חבר", הזולים ביותר מבין ההטבות, "פיס פלוס" ו"מועדון טוב" מציעות מחיר כמעט זהה בהבדל של שני שקלים.


בהופעה האהובה "חיפזון וזהירון", "חבר" ו"מועדון שלך" מציעים את המחיר הזול ביותר - 59 שקלים לכרטיס בעוד ש"אשמורת" ו"כאל" מציעות את הגבוה מבין ההטבות, 89 שקלים.


גם בהצגת "סינדרלה הבלט הישראלי", "חבר" ומועדון "שלך" מציעות את ההטבה הטובה ביותר, 54 שקל אצלך "שלך" ו-59 ב"חבר". פי כ-2.5 יותר זול ממחיר השוק.

ל"פארק קוקומאלון" , מועדון "שלך" מציע כרטיס ב-59 שקלים, אך גם "גולד צפון" מספקים הנחה משמעותית של 44 שקלים לעומת מחיר השוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה