כסף וצרכנות

מפעל הממתקים בנצרת נסגר: חשש לפשיעה חבלנית ופלילית

שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מגב פעלו לאיתור שב"חים בעיר הצפונית, במטרה לפעול נגד התופעה שמסכנת את אזרחי ישראל ומעלה חשש לפעילות חבלנית או פלילית, וניצול קטינים ונשים לצורך פשיעה
שירה יום טוב | 
צו סגירה (צילום דוברות המשטרה)
מפקד מחוז צפון,  ניצב שוקי תחאוכה חתם על  צו סגירה למפעל ממתקים בנצרת לאחר שבמקום נתפסו שוהים בלתי חוקיים. מפרוץ המלחמה חתם ממ"ז צפון על 38 צווי סגירה לבתי עסק שהעסיקו שבח"ים, כעת מדובר במפעל שמחזיק בקו אסםקה משמעותי לרשת חנויות בפריסה רחבה.
בפעילות שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב בעיר נצרת פעלו הכוחות נגד תופעת העסקת שוהים בלתי חוקיים בישראל, וגילו כי במקום פעלו שני שוהים בלתי חוקיים, אשר העסקתם ושהותם עלולה לסכן את אזרחי ישראל ברקע ביטחוני או פלילי. 
במסגרת הפעילות שבוצעה בתאריך 31/03/24 זיהו השוטרים שני חשודים בורחים ממפעל הנמצא בעיר ומספק ממתקים לרשת חנויות מוכרת. לאחר מרדף קצר נעצרו שני החשודים ובבדיקה נמצא כי הם תושבי שטחים שהועסקו במפעל ללא אישורים.
לאחר בחינת הממצאים מפקד המחוז הצפוני, ניצב שוקי תחאוכה,חתם על צו סגירה מנהלי למפעל למשך 20 ימים. החל מפרוץ הלחימה ברצועת עזה חתם מפקד המחוז על 38 צווי סגירה נגד עסקים במחוז הצפוני שהעסיקו שוהים בלתי חוקיים.
 
מטעם משטרת ישראל נמסר כי, "שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית ובנוסף מהווה כר נרחב  לתופעת הקבצנים שגורמת לניצול של קטינים ונשים על ידי מחוללי פשיעה - ומעמידה את הקטינים בסכנת חיים על כבישי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה