כסף וצרכנות

סופר פארם בהשקעה של 3 מיליון שקל: איפה נפתח סניף ענק?

רשת סופר פארם משיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית המשתרעת על שטח של כ 800 מ"ר, ההשקעה בסניף סופר פארם החדש נאמדת בכ-3 מיליון שקל 
מערכת ice |  6
סופר פארם (צילום חן גלילי)
רשת הפארם הגדולה בישראל  סופר פארם, העתיקה את הסניף שלה בעופר הקניון הגדול בפ"ת, מקבוצת קניוני עופר,  לקומת הכניסה ופותחת השבוע סניף דגל יוקרתי המשתרע על שטח של כ 800 מ"ר.
הסניף החדש יפתח בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקל, עם מחלקות רבות ומגוונות, בין הייתר: מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, היא מפעילה בחנות החדשה את רשת האופטיקה ERROCA BY SUPER-PHARM ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק.
 
לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפתח תקוה: "סופר פארם פותחת בימים אלו את אחד הסניפים הגדולים, היוקרתיים והמושקעים שלה בישראל. רשת סופר פארם כבר שנים הפכה את חווית הקנייה והצריכה בישראל לרמה גבוהה ביותר, והסניף החדש בקניון הגדול מעניק לבקרים בו  חווית קנייה אחרת, ממש כמו בחו"ל, בוא ניתן למצוא כל מה שצריך לצריכה אישית או לבית. לדבריה: "אנו שמחים שחנות הדגל החדשה של סופר פארם נבחרה להיפתח אצלנו בקניון הגדול ואנו נמשיך לעודד רשתות ומותגים לשפץ ולשדר את החנויות לחוויית קניה חדשה ועדכנית" .
עלא רביע, זכיין ומנהל סניף סופר-פארם הקניון הגדול: "אני שמח ונרגש לרגל פתיחת הסניף המחודש של סופר-פארם בקניון הגדול בפתח-תקווה. אנו מבטיחים להמשיך ולעשות כל שביכולתנו על מנת לספק את השירות הטוב ביותר לכל לקוחות הסניף".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יש עוד כזה
    קורן 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עוד סופר פארם כזה בקניון עופר בקריות
    סגור
  • 5.
    לא נכון!
    אורלי.ג 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום הייתי בסניף, הוא לא כפי שמתואר בכתבה בכלל! ישנם סניפים הרבה יותר מרשימים ממנו. אין אופנה, ועוד'.
    סגור
  • 4.
    נו אז מה?!
    אנצי! 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה יוריד את מחירי המוצרים בחנות,רוב הסיכויים לא.רק תחרות וגישה שבכל מקום עם נישה אז לפחות יהיו שם 2 חנויות עם אותה היצע או מוצרים כדי שלצרכנים יהיה יותר שפע ותחרות והתוצאה: הורדת מחירים!!!!!!
    סגור
  • 3.
    למה לא עושים הפגנות?
    שלומי 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופר פארם עם המחירים הכי גבוהים ומנצלים את הציבור למה לא עושים הפגנות,או משהו על מינת להעמחד אותם במקום.זאת הרשת שאף פעם לא נפגעת בשום מצב.
    סגור
  • 2.
    סניף חדש של סופרפארם
    אריאלה 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם תתקעו את המחירים שאתם יודעים לתקוע....זול זה בטוח לא יהיה תזהרו סופרפארם הרשת הכי יקרה בישראל!!!!! על כל הפאר וההדר והגודל תשלמו לאט לאט.....
    סגור
  • 1.
    סופר פארם
    נירו הרומני 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה של גנבים נוכלים עם תיאום קרטל מחירים בהוראות של הדלפון ג'ורג' חורש..
    סגור