כסף וצרכנות

לקוחות ישראכרט? אלו המתנות שתוכלו לקבל ב-14.5

ישראכרט מציינת את יום העצמאות בפעילות שטח: תחלק ללקוחותיה מתנות סמליות ברוח החג באמצעות רכב מסחרי ממותג שיעבור בין המיקומים השונים
מערכת ice | 
ישראכרט (צילום pixabay, shutterstock)
יום העצמאות הקרוב יהיה שונה מבעבר. כבר עכשיו ברור כי המתכונת של חגיגות גדולות תוחלף באירועים סולידיים וציון סמלי של היום. כמותג ישראלי ותיק, בחרה ישראכרט לחזק את לקוחותיה ותציב במהלך הימים הקרובים ועד ליום העצמאות רכב מסחרי ממותג במיקומים מרכזיים.
במסגרת פעילות זו, תחלק החברה מתנות באווירה כחול לבן. הרכב הממותג יגיע בימים רביעי וחמישי, 8-9.5, לתחנת רכבת סבידור מרכז, שם יחולק מתנות מעוטרות בדגל ישראל ובסמל להעלאת המודעות להחזרת החטופים.
 
ביום העצמאות עצמו, 14.5, יגיע הרכב לפארק הירקון, שם יחולקו פריטים משלימים למנגל (דגלים, מניפות "נפנף" ומחצלות). פעילות החלוקה תתקיים בן השעות 7:00 בבוקר עד 19:00 בערב או עד גמר המלאי.
לדברי עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק, דאטה ודיגיטל בישראכרט: "יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל פוגש את כולנו עם רגשות מעורבים. מחד, הלב של כולנו עם משפחות החללים, הנרצחים, החטופים והפצועים ומאידך, יום העצמאות הוא תזכורת לכולנו שאין לנו ארץ אחרת. למרות המורכבות, החלטנו לקיים פעילות סולידית ששמה במרכז את הדגל שלנו ואת הרצון של כולנו להחזיר את החטופים הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה