כסף וצרכנות

ישראכרט באזהרה ללקוחות: "מתחזים אלינו כדי לגנוב מכם"

בהודעה שנשלחה ללקוחות נכתב: "זה קורה גם בהודעות SMS ואפילו בשיחות טלפון יזומות והתחזות לנציגים. אנחנו כמובן עושים הכל כדי למנוע מקרים כאלו, אבל כדי לשמור עליך היטב, חשוב לנו לבקש ממך לא למסור אף פרט זיהוי שלך לאף גורם"
מערכת ice | 
ישראכרט (צילום pixabay, shutterstock)
בפנייה ללקוחות בהודעה הפרטית נכתב כי לאחרונה יש מקרים רבים של התחזות למשטרה, לגופים פיננסים, לנתוני שירות שונים, ואף לישראכרט עצמה, בנסיון לגנוב פרטים אישיים מהלקוחות.
עוד הוסבר בהודעה שנשלחה: "זה קורה גם בהודעות SMS ואפילו בשיחות טלפון יזומות והתחזות לנציגים. אנחנו כמובן עושים הכל כדי למנוע מקרים כאלו, אבל כדי לשמור עליך היטב, חשוב לנו לבקש ממך לא למסור אף פרט זיהוי שלך לאף גורם".
 
לסיום הדגישו בהודעה מישראכרט: "חשוב מאוד לקרוא את ההודעות הנשלחות מאיתנו בהן מצויינת סיבת הפנייה באופן ברור. שנדע ימים שקטים במהרה, תמיד לשירותך, ישראכרט".
אגב, רק בחודש הקודם דרמה גדולה נרשמה במהלך הנפקת האג״ח של ישראכרט שזו הייתה, ככל הידוע, ההנפקה הגדולה הראשונה של החברה אחרי שהתפוצצה העסקה עם הראל.
אם כן, ישראכרט ביקשה לגייס סכום סביר מאוד של 280 מיליון שקל אולם המוסדיים שצמאים לסחורה טובה הסתערו על ההנפקה והזרימו ביקושים של יותר מ-1.1 מיליארד שקל. הריבית, אגב, שנקבעה במכרז הייתה הריבית המקסימלית שהחברה הסכימה לשלם וזו נקבעה ברמה של 4.45%, מה שיכול לרמוז על רמת הריבית בה ישראכרט תבקש מהלקוחות שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה