כסף וצרכנות

הפחתה של עד 20% בעלויות החשמל והגז? זה המהלך הענק של טורבוג'ן

חברת טורבוג׳ן, המפתחת פתרונות מתקדמים לייצור אנרגיית חשמל וחום, מודיעה על פריצת דרך משמעותית עם הפעלת המערכת המסחרית הראשונה שלה באתר לקוח בניו יורק. מנכ״ל החברה: ״זהו אירוע מכונן בדרכנו לנסח מחדש את שוק אספקת האנרגיה העולמי״

מערכת ice | 
ירון גלבוע (צילום אילן בשור)
חברת טורבוג׳ן, המפתחת פתרונות מתקדמים לייצור אנרגיית חשמל וחום, מבשרת היום (רביעי)  על פריצת דרך משמעותית עם הפעלת המערכת המסחרית הראשונה שלה באתר לקוח בניו יורק. המערכת החדשנית מדגם TG40, המוכרת היטב ממצגות החברה, חוברה בהצלחה לתשתיות הבניין הרב-קומות ומספקת חשמל וחום לצרכי הבניין.
לטענת חברת טורבוג'ן, מדובר במערכת הראשונה מתוך 6 מערכות שהחברה בוחנת להתקין בעתיד בבניין זה, כחלק ממזכר הבנות מקיף שנחתם בין הצדדים בספטמבר 2022. המערכת הקומפקטית של טורבוג׳ן בהספק של 40 קילו-ואט מונעת על ידי גז טבעי ומספקת את צריכת הבסיס של הבניין בחשמל ומים חמים.
בכך, המערכת הקומפקטית מהווה כלי חיסכון משמעותי בעלויות החשמל והגז לאור העובדה כי זו תורמת בהפחתה של עד 20% בעלויות החשמל הנוכחיות וצריכת הגז לחימום מים.
ירון גלבוע, מנכ״ל טורבוג׳ן: ״אנו מלאי גאווה וסיפוק לראות את המערכת שלנו פועלת בפועל בברוקלין, ומעניקה ללקוח שלנו פתרון אנרגיה מהפכני המשלב יעילות כלכלית ואחריות סביבתית".
מלבד זאת, ציין גלבוע:  ״זהו אירוע מכונן בדרכנו לנסח מחדש את שוק אספקת האנרגיה העולמי. הטכנולוגיה של טורבוג׳ן מציעה מענה הכרחי לאתגרי הדור - ביקושים עולים לחשמל לצד רשתות מיושנות". 
הצלחה יוצאת דופן זו מגיעה בד בבד עם התפתחויות מרשימות נוספות בחברה בחודשים האחרונים. מלבד אותה בשורה הצפויה להשפיע על שוק האנרגיה העולמי, מציינת החברה כי קיבלה את כל האישורים הרגולטוריים הנחוצים בארה״ב להתקנת מערכותיה. עוד הוסיפה, כי הודיעה על כוונתה האסטרטגית להירשם למסחר בנאסד״ק כדי להנגיש את מניותיה למשקיעים גלובליים, וביצעה בהצלחה גיוס הון בשוק המקומי באמצעות הנפקת זכויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה